باران پنج‌شنبه و جمعه ۱۳ استان را خنک می‌کند

تسنیم نوشت: سازمان هواشناسی از بارش باران طی امروز و فردا در ۱۳ استان کشور خبر داد و اعلام کرد، از اواسط هفته آینده دما در نوار شمالی کشور کاهش می‌یابد که همراه با بارش باران خواهد بود.

پیش‌بینی باران طی امروز و فردا در 13 استان/ هوا در نوار شمالی سرد می‌شود

با توجه به تحلیل آخرین مدل‌های هواشناسی در ساعات بعدازظهر و اوایل امشب برخی مناطق گیلان و ارتفاعات البرز در استان‌های سمنان، شرق مازندران، گلستان و شرق تهران و در شمال استان‌های آذربایجان غربی،‌ آذربایجان شرقی، اردبیل و هزمرگان بارش پراکنده باران گاهی رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

همین شرایط برای فردا در برخی مناطق گیلان، گلستان، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی و ارتفاعات البرز در استان‌های سمنان و شرق مازندران و در شمال استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل و در جنوب غرب استان کرمان و شمال شرق هرمزگان شاهد خواهیم بود.

روز شنبه در غالب نقاط کشور جوی پایدار حاکم خواهد بود و از بعدازظهر دوشنبه هفته آینده ۱۰ تیرماه با ریزش هوای سرد، کاهش دما و بارش باران برای نوار شمالی کشور پیش بینی  شده است.

همچنین طی دو روز آینده در نوار شرقی کشور وزش باد شدید پیش بینی شده که در زابل باعث خیزش گرد و خاک، کاهش کیفیت هوا و دید افقی خواهد شد. در این مدت برای استان‌های سمنان، اصفهان،‌یزد، قم، مرکزی و جنوب استان تهران نیز وزش باد همراه با گرد و خاک پیش بینی شده است.

۴۷۲۳۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1274205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =