تورهای پرطرفدار تابستان مقصدشان کجاست؟!

تابستان را از دست ندهید و برای همه‌ی تعطیلات داغ آن برنامه‌ریزی کنید. در این روزها می‌توانید به شهرهای ساحلی دنیا بروید و هم آفتاب بگیرید و هم در آب‌های آزاد آب‌تنی کنید. خاطره‌ای خوش با برنامه‌ریزی دقیق برای خانواده‌تان بسازید. کار پیچیده‌ای نیست و فقط باید به فهرست پیشنهادی کارشناس‌های آژانس مقتدر سیر نگاهی بیاندازید و بهترین آن را برای سفر انتخاب کنید.

تور آنتالیا؛ گردش در ساحل‌های طلایی

تور آنتالیا به شما این فرصت را می‌دهد که تابستانی دیگر را تصور کنید. به لوکی‌ترین هتل‌های ساحلی بروید بدون اینکه لحظه‌ای از گرمای هوا شکایت داشته باشید.

آنتالیا یکی از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری تابستانی است که از سراسر دنیا برای اقامتی راحت و به‌یادماندنی در هتل‌های لوکس و ۵ ستاره‌ی آن برنامه‌ریزی می‌کنند.

آنتالیا با ساحل‌های جذاب و دیدنی از مقاصد جذابی است که تعطیلات تابستان را جذاب‌تر می‌کند. اما فراموش نکنید که از هم‌اکنون با راهنمایی کارشناس‌های آژانس مقتدر سیر مناسب‌ترین هتل را انتخاب کنید تا بدون نگرانی عازم این سفر شوید.

معولا یک‌هفته‌ای خاطره‌انگیز خواهسد داشت. کودکانتان را به پارک‌های آبی بزرگ داخل هتل ببرید و یا زمان بگذارید و با کمک مربی‌های خبره ورزش‌های هیجان‌انگیز ساحلی را امتحان کنید.

خستگی‌تان را با اتاق‌های ماساژ گرم و سرد بیرون کنید. دوچرخه‌سواری کنار ساحل و کایت‌سواری بر روی دریا را هم از دست ندهید و برای همه‌ی آنها برنامه‌ریزی کنید.

حتما می‌دانید که خرید هم بخشی از این تفریحات جذاب آنتالیا است. حتما سری به مال‌های بزرگ شهر بزنید و از حراج‌های فصلی آن خریدهای خوبی کنید. به شما پیشنهاد می کنیم بعد از خرید کشتی هم در محله‌های مسکونی شهر بزنید و با مردم خونگرم آنتالیا معاشرت کنید و از خوردنی‌های خوشمزه‌ی این کافه‌های سنتی لذت ببرید.

برای اولین تعطیلات پیش‌رو برنامه‌ریزی کنید، فقط کافی است چمدان‌هایتان را ببندید و گذرنامه‌ی معتبرتان را بردارید و راهی این سفر هیجان‌انگیز شوید.

تور دبی؛ اقامت لاکچری ارزان در فصل تخفیف‌های تابستانی

مساقر تور دبی بودن، یعنی تجربه‌ی بی‌نظیر یک تور لاکچری با قیمت‌های ارزان و پیشنهادهای ویژه.

تابستان فصلی است که شما می‌توانید با آفرهای خوب و تخفیف‌های هیجان‌انگیز میهمان لوکس‌ترین شهر دنیا شوید و از امکانات، تجهیزات و تفریحات دبی به‌خوبی لذت ببرید.

درست است که گرمای هوا در تابستان دبی کمی زیاد است، اما پیش‌بینی‌های گردشگری در این شهر آنقدر متنوع و جذاب است که اصلا سختی ویژه‌ای را به شما نمی‌دهد. تازه با قیمت‌های ارزان‌تر و تخفیف‌های آنها خیلی از تجربه‌هایی که در فصل‌های پرطرفدار امکان استفاده‌ش نیست برای شما بازگشایی می‌شود!

تور های دبی به مدت ۳ تا ۶ شب برنامه ریزی شده‌اند و البته امکان طولانی‌تر شدن این شب‌ها نیز وجود دارد. اقامت در هتل های دبی تعریفی متفاوت از هتلداری را به شما نشان می‌دهد از هتل‌های سه ستاره در دیره و شیخ زائد گرفته تا هتل‌های ‌زیبای مارینا و البرشا را می‌توانید انتخاب کنید و در همه هتل‌ها با صبحانه‌های رایگان و مفصل عربی از اقامتتان لذت ببرید.

 هواپیمایی امارات، ایر عربیا، ماهان و ایران ایر به دبی پروازهای خوبی دارند و به راحتی به فرودگاه بین‌المللی دبی می‌رسید و با ترنسفرهای مجانی آژانس تا هتل محل اقامت خود همراهی می‌شوید. 

البته حتما می‌دانید که برای سفر باید ویزای دبی را دریافت کنید و سپس عازم سفر شوید. به شما پیشنهاد می‌کنیم که برای ساده‌تر شدن کار و آرامش خیال به سادگی کار را به کارشناس‌های آژانس مقتدر سیر بسپارید تا با همراهی آنها مراحل دریافت ویزای دبی را به خوبی پشت سر بگذارید.

تور روسیه؛ رویارویی با کاخ‌های بی‌نظیر تزارها

به سادگی با کمک کارشناس‌های آژانس مقتدر سیر ویزای روسیه را دریافت کنید و مسافر پهناورترین کشور دنیا شوید و در آنجا دو شهر دیدنی و منحصر به فرد دنیا را از نزدیک ببینید. سفر تابستانه به روسیه از مهم‌ترین زمان‌های سفر گردشگران است که برای لذت بردن از هوای خوب و مطبوع روسیه برنامه‌ریزی می‌کنند.

آفتاب تابستان سوزاننده نیست و باد مطبوعی هم در روز شما را همراهی می‌کند که به کلی تابستان را فراموش کنید و از گشت و گذار در شهرهای روسیه لذت ببرید.

تورهای پیشنهادی آژانس مقتدر سیر به چند صورت برنامه ریزی شده‌اند تا هر کسی طبق سلیقه شخصی برنامه ریزی سفر کند. می‌توانید یک سفر چهار روزه به مسکو داشته باشید و یا به مدت ۷ شب و هشت روز از مسکو و سنت پترزبورگ دیدن کنید. تاگر با آژانس مقتدر سیر همراه شوید در همه‌ی مراحل سفر مترجم فارسی‌زبان کنار شماست. در این سفر شما با ترنسفر رایگان از فرودگاه به هتل می‌روید و هر روز صبحتان را با صبحانه‌های رایگان و خوشمزه‌ی روسی شروع می کنید.

برنامه‌های سفر را به خوبی دنبال کنید؛ مسکو را ببینید  شهر استالین و محله‌های تزارها. به میدان سرخ بروید و کلیسای رنگارنگ سنت باسیل را تماشا کنید و زمانی را هم بگذارید که به سالن‌های مد مسکو بروید و از آخرین طراحی‌های فصل آگاه شوید.

سنت پترزبورگ را  برای دیدن مجموعه کاخ‌های دوران تزارها حتما ببینید. گرند پلس مجموعه‌ای از سازه‌هایی با جزئیات ریز و ارزشمند تزارهاست که به دستور پتر کبیر ساخته شده و به ثبت یونسکو نیز رسیده است. فواره‌های زیبای گرند کاسکاد و فضای رویایی آن یکی از قشنگ‌ترین مکان‌هایی است که می‌توانید در آن عکس‌های یادگاری بگیرید.

روسیه کشوری دیدنی است که به همه‌ی گردشگریان پیشنهاد می‌شود که حتما یک‌بار در طول دوران توریستی‌شان به آن سفر کنند. تابستان هم بهترین زمان سفر است، پس به وب‌سایت مقتدر سیر نگاهی بیاندازید و اولین و بهترین تور روسیه را بخرید.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1274260