یک مقام پلیس: تریاک‌ها تا ۸۵ درصد ناخالصی دارند و معتادان را بیمار می‌کنند

فارس نوشت: رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه گفت: در بعضی موارد حتی تا ۸۵ درصد در تریاک ناخالصی وجود دارد که این امر برای سلامتی معتادان ضرر مضاعف دارد.

سرهنگ علی‌رضا دلیری ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: در حوزه کشفیات، طی ۱۱ سال اخیر، سال‌های ۹۶ و ۹۷ جزو سال‌های پر کشف بوده است، طی سه ماه نخست سال‌جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۷ درصد افزایش کشفیات داشته‌ایم که بیشترین آن تریاک بوده است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه با اشاره به اینکه باید زمینه‌های تخلیه انرژی جوانان فراهم شود تا از ابتلا آنان به اعتیاد کاسته شود، بیان کرد: آمارهای مربوط به اعتیاد مبنای دقیقی ندارند و نمی‌توان به طور قاطع تعداد افراد معتاد را اعلام کرد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه تصریح کرد: در بعضی موارد حتی تا ۸۵ درصد در تریاک ناخالصی وجود دارد که این امر برای سلامتی معتادان ضرر مضاعف دارد و این امر علت روی آوردن معتادان به مواد بسیار خطرناک دیگر شده است.

وی سن بیشترین افراد مصرف کننده دستگیر شده را را در محدوده سنی ۳۰ تا ۳۵ سال با ۲۳ درصد از کل دستگیری‌ها اعلام کرد و ادامه داد: محدوده سنی  بین ۳۵ تا ۴۰ سال ۲۰درصد،  محدود ۴۰ تا ۴۵ سال نیز ۱۵ درصد و  محدوده سنی ۱۵ تا ۲۰ سال یک‌درصد از کل دستگیری‌ها را شامل می‌شوند.

۴۷۲۳۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1274288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =