سردار قبل از بازی چه آهنگی گوش می‌دهد؟

مهاجم ایرانی زنیت اعتقاد دارد قانون آفساید باید از فوتبال حذف شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سردار آزمون در گفتگو با رسانه اسپورت 24 به سوالات جالبی پاسخ داده است. او درباره روزهای ابتدایی‌اش در زنیت گفت: «زنیت تیم بزرگی است و به همین خاطر برای هماهنگ شدن با تیم نیاز به زمان است. من استثنایی نیستم اما هماهنگ شدن من خیلی راحت‌تر بود چون من بسیاری از بازیکنان را از قبل می شناختم. با دژیوبا، اوزدوف، نوبوا و اروخین قبلا بازی کرده بودم. در تمرینات تلاش کردم تا روابط خوبی صورت بگیرد و وظیفه ام را به خوبی انجام دهم. بازی با فنرباغچه به تاریخ پیوست و اکنون باید برای آینده تلاش کنم.»

او در پاسخ به این سوال که همیشه در تیم‌هایش با یک ایرانی هم‌بازی بوده است، گفت: این برای من خوب است اما این مسائل برای من اهمیت زیادی ندارد. برای من فقط موفقیت اهمیت دارد.» او در ادامه گفت: «قهرمانی در جام جهانی با ایران غیرممکن است اما آن را به لیگ قهرمانان اروپا ترجیح می‌دهم. کمک داور ویدیویی هم از کمک داور اضافه فایده بیشتری دارد. ضمن این که اگر آفساید از فوتبال حذف شود، بسیاری از چیزها آسان خواهد شد. اگر بخواهم از میان رونالدو و مسی یکی را انتخاب کنم، باید به هر دو آن‌ها احترام بگذارم.»

وقتی خبرنگار از آزمون پرسید یکی از هم‌تیمی‌هایش را به رونالدو ترجیح می‌دهد یا نه، او گفت: «این سوال جدی است؟ دژیوبا، دوست خیلی نزدیک من است و خیلی به او علاقه دارم. نه تنها من بلکه خانواده‌ام نیز خیلی او را دوست دارند ولی خب اگر از نظر کیفیت بازی مقایسه کنیم رونالدو انتخاب من است.»

سردار در پاسخ به این سوال که قبل از بازی ها چه آهنگی گوش می دهد گفت: «آهنگ ترکمنی گوش می دهم.»

255 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1274837

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =