۰ نفر
۹ تیر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۴
خرید بلیط استخرهای تهران با تخفیف

در این روزهای بسیار گرم و کلافه کننده تهران، فقط استخر است که می تواند به قول معروف این گرما و کلافگی رو بشوره و ببره پایین. این پیشنهاد محدود به سن و جنسیت نمی شود و همه می توانند از این تفریح لذت بخش استفاده کنند. با گسترش شهرنشینی و توجه مردم به ورزش و تفریح باعث شده اماکن ورزشی و تفریحی زیادی این روزها در تهران و سراسر کشور راه‌اندازی شود.

استخر از جمله تفریحاتی است که ورزش هم به حساب می آید. شنا از جمله ورزش هایی به شمار می رود که مورد توجه همگان بوده و ماهیت آن به گونه‌ای است که موجب ایجاد حالت استراحت در عضلات و مغز می گردد. علاوه بر آن شنا را یکی از سالم‌ترین و مفیدترین ورزش ها به حساب می آورند.

استخرهای تهران تخفیفان این روزها مخاطبین زیادی پیدا کرده است. افراد زیادی برای لذت بردن و استفاده از این ورزش عام‌پسند به سراغ سایت تخفیفان میروند تا علاوه بر تخفیف‌های ویژه این سایت، نزدیک‌ترین استخر به محل زندگی یا کار خود را پیدا کنند.

در کنار بسیاری از استخرهای تهران، باشگاه بدنسازی و کافی‌شاپ‌ ایجاد شده تا افراد بتوانند ساعات بیشتری را با خیال راحت در آن‌جا ورزش و تفریح کنند. استخرهای روباز تخفیفان نیز یکی دیگه از پیشنهاد های ویژه برای آخر هفته ها است. شنا در آب خنک و لذت حمام آفتاب و خوابیدن کنار استخر زیر آفتاب را باید امتحان کنید تا آن را درک کنید.

نکته مهمی که باید ضمن استفاده از این ورزش مفرح و بانشاط به آن توجه داشته باشید، رعایت مسائل بهداشتی فردی است. اصلی ترین آسیب ها به غیر از غرق‌شدگی، عفونت گوش‌ها ، سینوس ها و دستگاه تنفسی (نای و ریه) هستند. قارچ های پوستی در استخرها وجود دارند، اما با دوش گرفتن، قبل و بعد از ورود به استخر و خوب خشک کردن بدن می توان از  این بیماری پوستی در امان ماند. زگیل‌های کف پا، نیز عموماً زمانی ایجاد میشوند که افراد برای تردد در اطراف استخر و زیر دوش رفتن، دمپایی به‌پا نمی کنند.

خرید بلیط استخرهای تهران

اما با وجود همه این خطرات و بیماری‌ها نمی‌توان روی مزیت‌های زیاد این ورزش مفرح چشم بست. شنا جزو معدود فعالیت هایی است که تمام اعضا و ماهیچه های بدن در حین آن فعالیت می کنند. افزایش قدرت قلب و عروق، تنظیم قند خون و کاهش فشار، کالری سوزی، بهبود کیفیت خواب، کاهش استرس و تقویت عضلات تنها بخشی از فواید شنا است.

خوشبختانه با راه‌اندازی انواع استخر بانوان در تهران و سایر شهرها، خانم‌ها می‌توانند با خیالی آسوده و با دل‌نگرانی کمتری به استخر بروند. ایجاد فضا و وسایل بازی در کنار این استخرها، برای مادرانی که کودکان خود را به همراه دارند یک مزیت به حساب می‌آید.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1274965