۰ نفر
۱۳ بهمن ۱۳۸۹ - ۰۶:۰۴

به گزارش ایسنا:

معاون اجرایی جدید سازمان سنجش آموزش کشور در نخستین مصاحبه خود، مهمترین برنامه‌ها و اهداف سازمان در حوزه اجرایی را اعلام کرد.

دکتر سید جلال طباطبایی که دارای مدرک کارشناسی از دانشگاه تبریز، کارشناسی ارشد از دانشگاه تربیت مدرس و دکتری از دانشگاه ریدینگ انگلستان در رشته فیزیولوژی تغذیه معدنی گیاه است، با بیان اینکه در سال 81 پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه انگلستان در دانشگاه تبریز مشغول به تدریس شده‌ام، عنوان کرد: حدود سه سال مدیر فناوری اطلاعات دانشگاه تبریز بودم، دو سال مسئولیت ریاست کتابخانه دانشگاه را بر عهده داشتم و عمده فعالیتهایم در حوزه آموزش بوده است.

طباطبایی با بیان اینکه پس از سال 81، در حدود 4 سال به مرتبه دانشیاری نائل شده است، افزود: پس از هفت سال نیز توانستم مرتبه استاد تمامی را کسب کنم و در سال جاری نیز به عنوان استاد نمونه کشوری مورد تقدیر قرار گرفتم.

وی ادامه داد: مجددا امسال به عنوان پژوهشگر نمونه دانشگاه تبریز، پژوهشگر نمونه استان و پیش از آن به عنوان پژوهشگر نمونه دانشگاه و کارآفرین نمونه استان تبریز انتخاب شده‌ام.

معاون اجرایی سازمان سنجش با اشاره به اخذ گرند بین‌المللی از موسسه بین‌المللی علوم سوئد، اظهار کرد: از سمت‌های اجرایی بنده مدیریت فناوری دانشگاه تبریز و معاونت موسسه خاک و آب تهران است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر عضو هیات علمی دانشگاه تبریز هستم، افزود: از اقداماتی که تاکنون بنده موفق به انجام آن شده‌ام می‌توان به اینترنتی کردن انتخاب واحد دانشجویان دانشگاه تبریز اشاره کرد که از سال 84 اجرایی شد، همچنین برگزاری آزمون زبان تافل برای اولین بار درشمال غرب کشور با پیگیری‌های بنده و همکارانم انجام شد.

طباطبایی با اشاره به علاقمندی خود نسبت به فناوری‌های نوین، تصریح کرد: بنده علاقه مندم دانشجویانی که برای آنان سرمایه گذاری زیادی می‌شود را بتوان با ایجاد فناوری‌های نوین به سمت ارزشیابی و بهره وری بیشتر پیش برد.

وی با اشاره به اهداف و برنامه‌های خود در سمت جدید، عنوان کرد:‌ در سمت جدید درصدد ایجاد دیتا بیس بزرگ و جامعی برای سازمان سنجش جهت پیگیری روند تحصیلی، افت نمرات، اعتلا و سایر بخش‌های مرتبط با دانش آموزان هستم تا بتوانیم آینده دانش‌آموز را در زمان ورود به دانشگاه مدنظر داشته باشیم.

معاون سازمان سنجش در خاتمه با بیان اینکه این طرح باید به صورت پویا و به روز در کلیه دانشگاه‌ها ایجاد شود، گفت: در عین حال ارتقای کیفیت برگزاری، اجرای آزمون و آزمون سازی از جمله برنامه‌های بنده برای رشد و اعتلای این سازمان است.42201

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 127537

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۰:۵۵ - ۱۳۸۹/۱۱/۱۳
    0 4
    کسی که با مدرک «فیزیولوژی تغذیه معدنی گیاه» مسوليت «فناوری اطلاعات» و «کتابداری» را بر عهده گيرد، حق دارد که متوهم شود که اين کارها، فعاليت‏های آموزشی محسوب می‏شوند!