پایان مسابقات دوومیدانی کشور در «بام ایران» با ثبت یک رکورد آسیایی

با ثبت یک رکورد آسیایی در ماده پرتاب دیسک، مسابقات دوومیدانی پسران کشور در چهارمحال وبختیاری "اردو بام ورزش کشور"پایان یافت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان کشور، مسابقات دوومیدانی قهرمانی نوجوانان پسر کشور که با حضور ۲۳۵ ورزشکار از استان های سراسر کشور از صبح روز پنجشنبه(۱۳تیرماه) در شهرستان شهرکرد استان چهارمحال و بختیاری آغاز شد و روز گذشته (جمعه ۱۵ تیرماه) با قهرمانی استان آذربایجان شرقی و شکسته شدن یک رکورد ملی خاتمه یافت.
تیم آذربایجان شرقی با ۳ مدال طلا و یک برنز، تیم فارس با ۳ طلا و تیم تهران با ۲ طلا، ۳نقره و یک برنز در جایگاه اول تا سوم ایستادند.
همچنین در جریان برگزاری روز نخست این مسابقات و در ماده پرتاب دیسک، محمدرضا رحمانی فر از استان فارس با ثبت رکورد ۶۴.۸۳ متر ضمن کسب عنوان قهرمانی، رکورد ملی این ماده را که پیش از این با ۶۲.۲۱ به مستعان معتمد اختصاص داشت شکست.
در پی این رکوردشکنی و ثبت این رکورد، بهترین نتیجه پرتاب دیسک رده سنی نوجوانان آسیا نیز رقم خورد.
در مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات دو و میدانی قهرمانی نوجوانان کشور که با حضور مجید کیهانی رییس فدراسیون دو و میدانی، حمید کریمی مدیرکل ورزش و جوانان استان چهارمحال و بختیاری و دیگر مسئولان دوومیدانی کشور و استان برگزار شد از زحمات داریوش صمیمی مربی فعال و سازنده این استان و از وحید صالحی، دبیر هیأت دو و میدانی استان چهارمحال و بختیاری با اهدای پاداش و لوح سپاس از وی قدردانی کرد.
گفتنی است، این رقابت‌ها در ماده‌های ۱۰۰ مترمانع هفت گانه، پرتاب دیسک، پرش ارتفاع هفتگانه، پرش با نیزه، ۱۰۰ متر با مانع، پرش سه گام، پرتاب وزنه هفتگانه، ۴۰۰ متر، پرتاب وزنه، ۱۰۰ متر، ۲۰۰ متر هفتگانه، پرش ارتفاع، دو ۱۵۰۰و ۳۰۰۰ متر ،۵ کیلومتر پیاده روی، پرتاب نیزه، پرش طول، پرتاب چکش، پرش طول هفتگانه، دوی ۲۰۰ و ۴۰۰ متر به مدت دو روز در مجموعه ورزشی شهدا آموزش و پرورش شهرکرد برگزار شد.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1275451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =