مطالبات پروپئیچ تامین شد/ فرار استقلال از محرومیت؟

مسئولان باشگاه استقلال مطالبات مربوط به پروپئیچ را تامین کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ طی چند وقت اخیر شکایت پروپئیچ، مهاجم سابق استقلال حسابی برای این باشگاه دردسرساز شده بود. مسئولان استقلال به شدت درگیر فراهم کردن مطالبات این بازیکن بودند و حتی موضوع پروپئیچ به وزارت ورزش هم کشیده شد. حالا خبرگزاری فارس در این خصوص نوشته که به نظر مسئولان استقلال مطالبات مهاجم سابق شان را فراهم کردند. استقلالی ها به دلیل عدم پرداخت مطالبات این بازیکن حتی در خطر محرومیت هم بودند و حالا انگار چنین اتفاقی هم برای شان رخ نخواهد داد. فارس در خصوص این موضوع نوشته:«استقلالی ها در وهله اول رقم بدهی به این بازیکن را تامین کردند تا خیالشان راحت باشد اما در این بین اقداماتی دیگری هم انجام داده اند تا این پول نقد یکجا از دست نرود.از آنجا که فدراسیون فوتبال اقداماتی را برای دریافت مطالبات باشگاه ها از فدراسیون جهانی انجام داده مسئولان باشگاه استقلال نامه ای را در اختیار معاون این باشگاه(خطیر) قرار دادند تا وی پیگیر امور شود.»

خطیر که خانواده اش در سوئیس اقامت دارند، سال قبل پرونده‌ای را علیه پرسپولیس در دادگاه حکمیت ورزش باز کرد که هنوز سرانجامش مشخص نیست اما او با پیگیری حقوقی توانست از فروش صیادمنش به ترکیه حدود یک میلیون دلار و از دو ترانسفر مامه تیام حدود ۴۰۰ هزار دلار و از فروش مجید حسینی هم طبق ادعای مدیران استقلال رقمی معادل ۶۰۰ هزار دلار جذب درآمد کند.

حالا او مامور گرفتن مطالبات از فیفا شده درحالی که فیفا تنها پول‌های باشگاه‌ها را به حساب فدراسیون‌های ملی می ریزد و فدراسیون غیر از ۹۰۰ هزار دلار استقلال رقمی معادل ۹ میلیون دلار هم خودش از تشکیلات اداره کننده فوتبال دنیا طلب دارد.

استقلال چندی قبل اعلام کرده بود از وزارت خارجه خواسته تا راهی برای حل مشکل پیدا کند و حالا آنها مدعی هستند از طریق خطیر این مشکل را حل می کنند. البته قرار بود شکوری دبیر فدراسیون فوتبال راهی زوریخ شود و در جلساتی با ساموآ دبیرکل فیفا این مشکل تحریم های مالی را حل کند.

پروپئیچ بازیکنی بود که سه سال قبل حاضر بود با ۹۰ میلیون تومان سال دوم قراردادش را فسخ کند اما حالا ۳۶۰ هزار دلار برای فصلی که درکشورش بازی کرده ، از استقلالی‌ها غرامت خواهد گرفت!

43257   

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1275521

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۰
    0 0
    جالبه این دلارها ازکجا میاد؟
  • استقلالی IR ۲۳:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۰
    0 0
    جوک نوشتید،یا خطیر جوک گفته،استقلال 9 میلیون دلار طلب داره .........مگه میشه مگه داریم؟!
  • CA ۰۱:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۱
    0 0
    وزیرم که پرسپولیسیه.