السبسی با انتشار این تصویر نوشت: حال من خوب است/ عکس

ریاست جمهوری تونس در صفحه خود در فیسبوک تصویری از رئیس جمهوری این کشور پس از مرخص شدن از بیمارستان منتشر کرد که نشان می‌دهد وضعیت جسمانی وی بهبود یافته است.

به گزارش ارم نیوز، محمد باجی قاید السبسی، رئیس جمهوری تونس پس از مرخص شدن از بیمارستان نظامی بر روی ویلچری که در اطراف آن تیم پزشکان حضور داشتند، دیده شد و این تصویر نشان می‌دهد که السبسی پس از مشکل جسمانی‌ که در هفته گذشته برای وی پیش آمد، بهبود یافته است.

پیشتر، حافظ قائد السبسی، پسر رئیس جمهوری تونس در صفحه شخصی خود در فیسبوک اعلام کرد که پدر ۹۲ ساله‌اش عصر روز دوشنبه از بیمارستان نظامی در تونس مرخص می‌شود و  به زودی فعالیتش را از سر می‌گیرد.

وی اخباری که رسانه‌های خارجی در خصوص فوت پدرش منتشر کردند، محکوم کرد و گفت: این شایع‌پراکنی‌ها از روی عمد بوده است.

حافظ السبسی همچنین تصریح کرد: پس از تمامی این رخدادها فرصت جدیدی برای ما جهت کنار گذاشتن و غلبه بر تمامی اختلافات سیاسی با همه طرف‌ها به وجود آمده است.

ریاست جمهوری تونس پنجشنبه گذشته اعلام کرد که السبسی به دلیل وضعیت سلامتی نابسامان خود به بیمارستان نظامی در شهر تونس منتقل شد.

پیشتر، یوشف الشاهد، نخست وزیر تونس با بیان اینکه السبسی به بیمارستان نظامی انتقال یافته و تحت درمان و مراقبت‌های پزشکی لازم است، خواهان عدم شایعه‌پراکنی در این خصوص شد.

قرار است انتخابات ریاست جمهوری تونس در نوامبر ۲۰۱۹ برگزار شود و السبسی اعلام کرده است که در این دوره انتخابات نامزد نخواهد شد.

310311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1275658

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =