متجاوزین و متجاهرین در البرز نقطه امنی ندارند

نماینده عالی دولت در البرز گفت: در شرایط کنونی مجموعه البرز در راستای پرهیز از حواشی و ایجاد موجبات آرامش مردم همت کرده و در سالی که نظام سلطه اختلال در معیشت مردم را نشانه گرفته، بدنبال تقویت بسترهای رفاه مردم است.

به گزارش خبرآنلاین ، شهبازی در مراسم تکریم و معارفه رییس کل دادگستری البرز که با حضور معاون اول قوه قضائیه در سالن اجتماعات مرکز تحقیقات کشاورزی بذر و نهال کرج برگزار شد، با تشریح شرایط کلی البرز، افزود: البرز، استانی متراکم و پرجمعیت با فرصت های فراوانی است که وجود جمعیت باسواد و نظام مند از سراسر ایران اسلامی از اهم این ظرفیت ها است.

وی ادامه داد: مسئولان و مدیران استان در حوزه های مختلف، متحد و منسجم در حال فعالیت هستند و همین هم افزایی و اتحادی که در البرز ایجاد شده، بسترسازی بسیار خوبی برای حضور سرمایه گذاران و رونق اقتصادی را فراهم کرده و البرز جزو ۳ استان برتر کشور در جذب سرمایه گذاران خارجی است.

شهبازی گفت: بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ واحد تولیدی و صنعتی در البرز مستقر هستند که حدود ۱۵۰ واحد، برند ملی محسوب می شوند ولی جای بسی خرسندی دارد که با زمینه سازی مناسب در سایه اتحاد و هم افزایی مجموعه استان در شرایط حساس کنونی، کمترین تنش را در حوزه های کارگری و کارفرمایی داشته ایم.

وی افزود: اتحاد و انسجام حاکم در البرز را بر اساس منویات و تاکیدات مقام معظم رهبری از سطوح کشوری و مقامات عالی نظام، الگو گرفته ایم.

استاندار البرز با بیان اینکه بخش قابل توجهی از امنیت و آرامش استان مرهون تلاش های دستگاه قضایی البرز است، اضافه کرد: دستگاه قضا برای افزایش ظرفیت اشتغال و مشارکت اقتصادی و رونق تولید در کنار مسئولان اجرایی استان بوده و این همت والا را ارج می نهیم امید است این روند تداوم و استمرار داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه اکنون متجاهرین و متجاوزین به امنیت و آرامش مردم در البرز نقطه امن و آرامی ندارند، گفت: انتظار می رود رییس کل جدید دادگستری نیز به عنوان نماینده دستگاه قضا در البرز همچنان در این مسیر توفیق داشته باشد.

شهبازی به فرصت های کم نظیر البرز در بخش های مختلف اشاره کرد و افزود: درصدد هستیم از فرصت های گردشگری استان در جهت تحقق شعار سال مبنی بر رونق تولید و همچنین ایجاد بسترهای اشتغال بهره برداری مطلوب کنیم.

وی عنوان کرد: مدل تقسیم بودجه البرز را با تبعیت از مدل ملی تهیه و تدوین کرده ایم و اولویت اصلی ما محرومیت زدایی از مناطق کمتر برخوردار استان است.

استاندار البرز گفت: اکنون برای تسهیل در تردد مردم و بهبود روند ترابری از محورهای مواصلاتی البرز که محل عبور ۱۲ تا ۱۴ استان کشور است، با جدیت توسعه راه ها و تسریع در تکمیل پروژه های این بخش را دنبال می کنیم.

وی افزود: در شرایط کنونی مجموعه البرز در راستای پرهیز از حواشی و ایجاد موجبات آرامش مردم همت کرده و در سالی که نظام سلطه اختلال در معیشت مردم را نشانه گرفته، بدنبال تقویت بسترهای رفاه مردم است.

شهبازی با بیان اینکه البرز استانی مولد و قطب بزرگ تولید داروی کشور است، خاطر نشان کرد: امید است با همراهی دستگاه قضا این شور و نشاط در البرز برای رونق تولید و ایجاد و اشتغال تداوم یابد.

وی گفت: امید است انتظارات نظام و دولت را در البرز به نحو مطلوب برآورده کنیم همچنین به طور قطع دستگاه قضا را برای صیانت از حقوق شهروندی کمک می کنیم تا قانون گریزان احساس امنیت نکنند.

استاندار البرز افزود: از رییس کل پیشین دادگستری البرز که منشا مودت و وحدت در بین مدیران استان بودند قدردانم و امید است این روند با رییس کل جدید استمرار داشته باشد.

وی در پایان از پشیبانی های نماینده ولی فقیه در استان در راستای تحکیم و تقویت اتحاد و انسجام در البرز قدردانی کرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1276117

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =