قاتل امام جمعه کازرون به قصاص محکوم شد

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: در جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده قتل امام جمعه کازرون قاتل به قصاص محکوم شد.

 جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده قتل امام جمعه کازرون به صورت غیرعلنی از ساعت ۹ و ۴۱ دقیقه صبح امروز چهارشنبه دوازدهم تیرماه ۹۸ در شیراز آغاز شده و این پرونده در حال رسیدگی است.

قاضی حسین رجایی نیا قضاوت این پرونده را به عهده دارد. این دادگاه با حضور متهم و وکیل مدافع او و همچنین اولیاء دم و با حضور رییس و مستشاران شعبه اول آغاز و پس از قرائت کیفرخواست توسط نماینده دادستان وارد رسیدگی شد.

در متن کیفرخواست نماینده دادستان با اشاره به اقرار صریح متهم و اظهارات شهود تقاضای مجازات متهم را از دادگاه مطرح کرد و ر ادامه این جلسه دادرسی محمدحسن خرسند، فرزند شهید حجت الاسلام والمسلمین خرسند، با حضور در جایگاه ویژه، از دادگاه تقاضای قصاص کرد و پس از وی وکیل مدافع شکات پرونده نیز از طرف سایر اولیاء دم بر تقاضای قصاص موکلین خود تأکید کرد.

پس از آن ریاست دادگاه با فراخواندن حمیدرضا درخشنده، متهم پرونده، به جایگاه به ثبت اظهارات وی پرداخت و در همان ابتدا، متهم با پذیرفتن اتهام وارده ضمن ابراز ندامت، از اولیاء دم حاضر در دادگاه تقاضای بخشودگی کرد.

تحقیقات پرونده شهادت امام جمعه کازرون به صورت فوق العاده در دادسرای کازرون انجام شده و کیفرخواست این پرونده نیز صادر شده است.

۲۳۲۳۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1276145

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =