۰ نفر
۱۵ تیر ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۰
فیلم ببینید، گپ بزنید

برنامه «فیلم و گپ» چهارشنبه هر هفته در باغ کتاب تهران با نمایش فیلم و نقد سعید قطبی‌زاده برگزار می‌شود. این هفته، فیلم «کشتن مرغ مقلد» به کارگردانی رابرت مالیگن از کشور آمریکا در این برنامه به نمایش گذاشته می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، برنامه «فیلم و گپ»، یکی از برنامه‌های باغ کتاب تهران است که از فصل تابستان شروع شده و هر هفته چهارشنبه‌ها از ساعت ۱۸ تا ۲۲ در سالن شماره ۸ میزبان علاقه‌مندان به سینماست.

سعید قطبی‌زاده، منتقد شناخته شده سینما در این برنامه پس از نمایش فیلم، به نقد و بررسی فیلم می‌پردازد. در ضمن این برنامه به شکل تعاملی است و حاضران در برنامه هم نظرات یا سوالات‌شان را درباره فیلم بیان می‌کنند.

در برنامه «فیلم و گپ» مهم‌ترین فیلم‌های تاریخ سینما که قابل بحث و جذاب برای مخاطبان باشد به نمایش گذاشته می‌شود و در انتخاب فیلم‌ها به تنوع ژانر، زبان و ملیت توجه شده است. در ۲ هفته گذشته فیلم‌های «حفره» به کارگردانی ژاک بکر از کشور فرانسه و «قطار بوسان» به کارگردانی یان سنگ‌هو از کشور کره‌جنوبی در برنامه «فیلم و گپ» به نمایش درآمده است. چهارشنبه این هفته هم فیلم «کشتن مرغ مقلد» به کارگردانی رابرت مالیگن از کشور آمریکا به نمایش گذاشته می‌شود.

گفتنی است در بخش نقد و بررسی هم سعید قطبی‌زاده علاوه بر بحث تخصصی درباره خود فیلم، درباره جنبه‌های مختلف جانبی فیلم، سینمای کشور سازنده و کلیات ژانر مورد نظر به بحث و گفت‌وگو می‌پردازد.

۵۷۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1277073

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =