استقبال گسترده کودکان و نوجوانان از طرح اوقات فراغت «بچه های مسجد»

مدیر ستاد کانون های مساجد چهارمحال و بختیاری با اشاره به استقبال گسترده کودکان، نوجوانان و جوانان از طرح اوقات فراغت «بچه های مسجد» در سطح استان گفت: این طرح بزرگ هم اکنون در ۴۳۰ کانون فرهنگی هنری سطح استان در حال برگزاری است.

محمدرضا مظاهری ضمن اعلام این خبر افزود: طرح اوقات فراغت بچه های مسجد هم اکنون در ٤٣٠ کانون فرهنگی هنری سطح استان در حال برگزاری است.

مدیر ستاد کانون های مساجد چهارمحال و بختیاری با اشاره به استقبال گسترده کودکان، نوجوانان و جوانان از طرح اوقات فراغت «بچه های مسجد» در سطح استان و آغاز رسمی کلاس ها از ابتدای تیرماه افزود: پایگاه های طرح اوقات فراغت «بچه های مسجد» در سطح استان همچنان از کودکان، نوجوانان و جوانان برای شرکت در این طرح بزرگ ثبت نام می کنند.

وی ابراز کرد: برگزاری طرح اوقات فراغت «بچه های مسجد» در کانون های فرهنگی هنری سطح استان موجی از خوشحالی را برای کودکان، نوجوانان و جوانان به همراه داشته است و با علاقه زیاد در این طرح شرکت می کنند.770130_orig.jpg

مظاهری با اشاره به رضایت والدین از برگزاری طرح اوقات فراغت «بچه های مسجد» گفت: برگزاری کلاس های متنوع در این طرح موجب شده است تا خانواده ها با خیالی آسوده فرزندان خود را در طرح اوقات فراغت «بچه های مسجد» ثبت نام کنند.

مدیر ستاد کانون های مساجد چهارمحال و بختیاری بابیان اینکه استقبال کودکان، نوجوانان و جوانان امسال نسبت به سال های قبل از رشد قابل ملاحظه ای برخورددار شده است افزود: علت این استقبال گسترده متنوع، رایگان بودن و استفاده از مربیان مجرب در کلاس های طرح اوقات فراغت «بچه های مسجد» است. 

وی تصریح کرد: طرح اوقات فراغت «بچه های مسجد» امسال با شعار «اخلاق، نشاط و معنویت» در کانون های فرهنگی هنری مساجد سطح استان در حال برگزاری است.

مظاهری بابیان اینکه بیش از ۵۰ رشته متنوع برای طرح اوقات فراغت «بچه های مسجد» امسال در نظر گرفته شده است اظهار داشت: جذب کودکان، نوجوانان و جوانان به مساجد یکی از اهداف اصلی برگزاری طرح اوقات فراغت «بچه های مسجد» است

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1277954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =