سخنگوی شورای شهر بابلسر: عملکرد شهردار بابلسر رضایت‌بخش است

مسلم حسین زاده در نشست با خبرنگاران و اصحاب رسانه در سالن اجتماعات شورای شهر با اشاره به اقدامات شورا و شهرداری و پرداخت هزینه ها در جهت توسعه ورزش شهر،اظهار کرد: شورای بابلسر فراتر از قانون در جهت توسعه ورزش شهر هزینه می کند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از بابلسر،خدماتی که شورا به ورزشکاران می دهد شامل هدایای نقدی به تمامی ورزشکاران صاحب مدال و اعزامشان ،تخصیص اعتبار یک و نیم تادو میلیارد تومانی برای احداث زمین فوتبال شهید علیزاده ،پرداخت ۲۰۰میلیون تومان اعتبار برای سالن سرپوشیده پینگ پنگ و صدها خدمات دیگراز جمله اقدامات ما در خصوص  توسعه ورزش شهر است.

وی افزود: ۲۴ واحد اداری و فرهنگی در سطح شهر داریم که همه از شورا وشهرداری انتظار دارند ،شورا برای تمامی مناسبت های دینی مذهبی و جشن هاهزینه می کند و هزینه بیشتر امورات شهر بر دوش شورا و شهرداری است.

سخنگوی شورای شهر بابلسر به اهدا زمین جهت ساخت سالن سرپوشیده ،هلال احمرو کتابخانه اشاره کرد و افزود: برای طرح سالم سازی دریا ریالی ازاستانداری به شورا و شهرداری نمی دهند و ما هزینه آنرا از    اجاره پارکینگ های ورودی دریا پرداخت می کنیم.

حسن زاده گفت: از اول شهریور ۱۳۹۶ یعنی شروع دوره پنجم شورا تا ۲۷ اسفند۲۸۵ مصوبه، ۴۸ جلسه رسمی و حدود ۶۲۵ خلاصه مذاکرات شامل بررسی نامه های مردمی  داشتیم و از ۱۴فروردین ۹۷ تا ۲۵اسفند ۹۷ حدود ۶۸جلسه رسمی ،۵۲۱مصوبه و ۸۴۰خلاصه مذاکرات داشتیم .

وی افزود: از ۱۸فروردین امسال تا ۴تیرماه ۱۸جلسه رسمی و ۸۵مصوبه داشتیم.

حسین زاده خاطرنشان کرد: پیش بینی بودجه سال ۹۵ ، ۲۶ میلیارد تومان وتحقق آن ۴۵ میلیارد تومان ، پیش‌بینی بودجه سال ۹۶، ۳۱ میلیارد تومان وتحقق ۴۲ میلیارد تومان، پیش‌بینی بودجه سال ۹۷، ۳۴ میلیارد با تحقق ۷۷میلیارد و پیش‌بینی بودجه سال ۹۸، ۴۳ میلیارد تومان می باشد.

سخنگوی شورای شهر بابلسر در خصوص ساماندهی چادرخواب ها نیز بیان کرد: باتوجه به مسائل اجتماعی منفی که چادرخواب ها دارند در شورا مصوب کردیم باکمک نیروهای نظامی و انتظامی با چادرخواب برخورد شود و روز گذشته نیز درشورا مصوبه ای داشتیم تا طبق مصوبه چادرخواب ها به مکان مناسبی هدایت شوند که در صورت موافقت هیات انطباق شهرستان این مهم اتفاق می افتد.

وی با اعلام رضایت از عملکرد مهندس رحیمی شهردار بابلسر ،گفت: افزایش صددر صدی  بودجه و فعالیت شهرداری در سطح شهر گواه این موضوع است ،ایشان باشورای شهر همکاری خوبی دارند و ما از ایشان راضی هستیم.

این مسئول افزود:هیچ زد و بندی با شهردار و شهرداری نداریم اما از آنچه که حق است دفاع می‌کنم.

حسین زاده با اشاره به عملکرد ۸ ماهه شهردار بابلسر گفت : آسفالت ۱۷۱هزار متر مربع ،اتمام پروژه پل شهید حبیب الله پور ،زیرسازی ۱۲۲هزار متر مربع ،جدودل کاری نقاط مختلف شهر ،اتمام پروژه پایش تصویری و دریافت مجوز برای احداث کارخانه آسفالت از مهم ترین اقدامات مهندس رحیمی در طول مدت ۸ماه می باشد.

وی در خصوص ساماندهی زباله سطح شهر افزود: با یک شرکت دانش بنیان قراردادی منعقد شد که بعد از دریافت مجوز از استانداری این شرکت زباله هارا تبدیل به براده های بتونی و نئوپان کرده و شیرابه ها و لجن ها هم به تصفیه خانه باقرتنگه منتقل ی شود تا تصفیه شود.

حسین زاده با بیان اینکه شهرداری بابلسر ۲۲ میلیارد تومان چک از مردم دارد،گفت: انتظار داریم تا  استخر دوقلوی بابلسر تا ۲۲ بهمن امسال به بهره‌برداری برسد. این استخر که از ۶ سال پیش ساخت آن شروع شده است

اولین استخر دوقلوی استان مازندران است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1278195

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =