۰ نفر
۱۹ تیر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۸
خوشبخت بشید آقای رئیس هیات!

رییس هیات وزنه‌برداری هرمزگان حرف‌های عجیبی را به زبان آورده که جای چند سوال را در ذهن بنده به وجود آورده است.

۱: رییس هیات وزنه برداری هرمزگان در مصاحبه اخیر خود با ابراز خوشحالی از انتخاب مجدد علی مرادی به عنوان رییس فدراسیون وزنه برداری گفته: «با علی مرادی آمده ام و با علی مرادی هم می روم.» ناخودآگاه یاد این جمله معروف افتادم که می گویند: «با لباس سفید به خانه بخت رفته ام و با لباس سفید هم از این خانه خارج می شوم!»احسنت به این همه شجاعت در بیان این جمله، اما یک سئوال از شما داریم آقای راستی! مگر علی مرادی شما را رئیس هیات هرمزگان کرده که می گوئید با او آمده ام و با او هم می روم؟ آیا این جمله توهین به رای اعضای مجمع هیات وزنه برداری هرمزگان نیست؟! علی مرادی رییس شده  و وظیفه همه حالا حمایت از او است تا ۴ سال آخری که روی صندلی ریاست در فدراسیون وزنه برداری می نشیند مثل ۴ سال قبل نباشد. پس شما هم اگر کاری از دستتان بر می آید برای کمک به وزنه برداری انجام دهید، چون این سینه چاک دادن ها و تعریف و تمجیدها دردی از وزنه برداری دوا نمی کند.

۲: در بخش دیگری از مصاحبه  رئیس هیات وزنه برداری هرمزگان آمده: تلاش می کنیم تا هرمزگان در المپیک توکیو نماینده داشته باشد! آقای راستی، سئوال های بعدی ما از شما جواب های قانع کننده تری می خواهد. اصلا خبرهای وزنه برداری را پیگیری می کنید؟ شما می دانید که در المپیک پیش رو فقط دو وزنه بردار از ایران می توانند حضور داشته باشند؟ هیچ می دانید برای حضور در المپیک ابتدا باید در رقابت های گزینشی المپیک شرکت کرد؟ شاید اصلا فکر می کنید کسب سهمیه المپیک خریدنی است که اینقدر راحت از حضور یک وزنه بردار هرمزگانی در المپیک حرف می زنید؟! قصد بی احترامی به وزنه برداران عزیز و زحمتکش آن خطه را ندارم اما واقعا متوجه حرفی که زدید هستید؟! راستی قبل از اینکه بگوئید کدام وزنه بردارتان را می خواهید برای المپیک آماده کنید به این سئوال هم پاسخ دهید: در همین شش ماهی که رئیس هیات شدید برای مجید عسکری که پرافتخارترین وزنه بردار تاریخ هرمزگان است چه امکاناتی مهیا کرده اید؟  اصلا می دانید به غیر از عسکری، در این ۲۰ سال چند وزنه بردار هرمزگانی با دوبنده تیم ملی مدال کسب کرده اند؟ اصلا اسم محسن رنجبری به گوشتان خورده است؟

۳: آرزوی قلبی همه ما این است که استان های مختلف ایران در المپیک نماینده داشته باشند اما اینکه شما از المپیک  حرف زده اید علات تعجب بزرگی را در ذهن ها ایجاد می کند. یک نکته ریز دیگر. در همین زمینه و در همان مصاحبه تان گفته اید: «امیدوارم با حمایت‌های فدراسیون، هرمزگان نیز در المپیک نماینده داشته باشد و قول‌های داده شده عملیاتی شود!» دقیقا قرار است رییس فدراسیون چه کاری انجام بدهد تا هرمزگان در المپیک نماینده داشته باشد؟سوال از شما زیاد داریم آقای راستی. ذهنمان درگیر مصاحبه تان است...

۲۵۱ ۲۵۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1278326

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهدی IR ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۹
    0 1
    احتمالاً نماینده وزنه برداری استان عزیز هرمزگان کسی نیست جز آقای رییس هیات وزنه برداری استان