۰ نفر
۲۰ تیر ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰
با محمد نادری؛ از پرسپولیس تا تیم ملی

مدافع جوان پرسپولیسی‌ها فصل آینده هم در این تیم توپ خواهد زد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ اتفاق مهم برای همه پرسپولیسی ها، قطعی شدن حضور محمد نادری در جمع سرخپوشان بود. نادری با شرایط خاصی در پرسپولیس ماند و قراردادش را تمدید کرد. تمدیدقراردادی که شاید به اندازه کافی به سود پرسپولیس نیست ولی درخشش نادری در فصل قبل ارزش آن را داشت تا ایرج عرب دست به کار شده و قرارداد این بازیکن را تمدید کند. او حالا در این مصاحبه به تشریح وضعیت خود پرداخته است:

بالاخره قراردادت تمدید شد!
بله من در نیم فصل دوم لیگ قبلی به پرسپولیس پیوستم آن هم با شرایط خاص و ویژه. اتفاقاتی برای من رخ داد که دوست داشتم باز هم در جمع پرسپولیسی ها باقی بمانم. دلم نمی خواست تحت هیچ شرایطی این تیم را ترک کنم. برای من پرسپولیس دقیقاً همان تیمی بود که دوست داشتم روزی در آن فوتبال بازی کنم. وقتی به آرزوی خودم رسیدم، به هیچ عنوان نمی خواستم آن را از دست بدهم.

باز هم به عنوان یار قرضی در پرسپولیس ماندنی شدی؟
بله البته مذاکرات زیادی انجام شد تا بتوانم رضایت نامه دائمی خودم را از باشگاه کورتریک بلژیک دریافت کنم ولی در نهایت شرایط به گونه‌ای رقم خورد که باشگاه کورتریک فقط با رضایت نامه قرضی من موافقت کرد و به من رضایتنامه قطعی نداد تا در این تیم بمانم. به هر حال من به هدفم رسیدم و فکر می کنم هر دو باشگاه نیز از این موضوع خوشحال باشند.

برای فصل آینده چه برنامه‌ای داری؟
من به زودی به تمرینات اضافه می شوم و همراه تیم به اردوی ترکیه می روم. انگیزه های بسیار زیادی دارم تا بتوانم خیلی زود به تیم ملی فوتبال کشورمان دعوت شوم. این موضوع را به محض تمدید قرار هم به مسئولان باشگاه و هواداران گفتم. مهم‌ترین هدف من رسیدن به پیراهن تیم ملی است و این حقیقتی است که در هنگام تمدید قرارداد به دنبالش بودم.
 

به نظرت می توانی یکی از مهره های ثابت تیم ملی باشی؟
بله، چرا که نه. با تمام وجود برای این هدف می جنگم و اصلاً به همین دلیل و با همین انگیزه فوتبال را ادامه می‌دهم. همیشه امیدوارم در سن و سال پایین به تیم ملی برسم و بتوانم شانس سال‌ها بازی برای تیم کشورم را داشته باشم.

وضعیت پرسپولیس در لیگ برتر را چطور ارزیابی می‌کنی؟
بسیار فصل خوبی داشتیم و توانستیم قهرمانی را با شایستگی در لیگ قبلی به دست بیاوریم. در فصل جدید با اینکه برانکو را از دست داده ایم اما با کادرفنی جدید تلاش می کنیم به خواسته های مان برسیم.

گابریل کالدرون سرمربی جدید پرسپولیس را چطور می بینی؟
یک مربی با تجربه و کارنامه دار است که با اهداف خاصی به تیم ما اضافه شده است. بدون شک حضور کالدرون در ایران می‌تواند به بالا رفتن کیفیت بازی های پرسپولیس در فصل آینده کند و ما را به اهدافی که داریم برساند. مهم ترین هدف پرسپولیس در فصل جدید، کسب قهرمانی دوباره در لیگ برتر است. دنبال کسب بهترین بردها در لیگ قهرمانان آسیا هستیم و بدون شک با حمایت هواداران می‌توانیم به این خواسته برسیم.

حرف آخر؟
می خواهم از هواداران پرسپولیس تشکر کنم. آنها به من انگیزه فراوانی برای ادامه کار دادند. بازی کردن در پرسپولیس سخت ولی بسیار شیرین است. همه ما دوست داریم در هر بازی برنده از زمین خارج شویم و مطمئنا اگر طرفداران نیز حمایت کنند، این اتفاقات شیرین در فصل آینده هم رخ می دهد.

254 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1278541

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۰
    0 0
    یعنی هر کی میاد استقلال و پرسولیس باید با حمایت رسانه ها و مردم تحمیل شه تیم ملی.16 تا تیم دیگه هم برن بمیرن.مملکت تبعیض و نکته این که تبعیضو خود مردم اعمال می کنند