تئاتر «ریما» تا ۲۷ تیرماه نمایش داده می‌شود

تئاتر ریما با موضوع اجتماعی تا ۲۷ تیرماه جاری در تالار آفتاب پلاتوی استاد لاریان روی صحنه می رود. 

به گزارش خبرآنلاین: زهرا جعفری یکی از کارگردانان این تئاتر در گفت وگو با خبرآنلاین گفت: نمایشنامه "ریما" بر گرفته از اثر جاودانه فدریکو گارسیا لورکا یرما به قلم نمایشنامه نویس اصغر خلیلی است که در این نوع نگارش داستان ریما دختری از طبقه متوسط جامعه که به امر یا اجبار پدر ازدواج کرده و اکنون که بچه دار نمی شود و پس از رفتن به دنبال راه های درمان و ناامید شدن، به جادو و رمالی روی آورده و در حقیقت اطرافیان وی از این راه دنبال آرامش بخشیدن به او هستند.

جعفری افزود: در این اثر هر کدام از شخصیتها نماینده تفکر و بخش خاصی از جامعه در حال گذار آن زمان ایران است که توضیح درباره آن در این مجال نمی گنجد. به هر حال این اثر اولین تولید گروه بانوان تئاتر آزادگان با درجه الف کشوری است. 

جعفری همچنین یاداور شد: درحقیقت تلاشِ دست جمعی بانوانی است مشتاق هنر و  فرهیخته در حوزه نمایش که در مدت هفت ماه و با تلاش بسیار و سختیهای فراوان به ثمر نشسته و اکنون در تالار آفتاب پلاتوی استاد لاریان در معرض دید تماشاچیان قرار گرفته است.

کارگردان تئاتر ریما اظهار کرد: امیدوارم این اجرا اثری کوچک در مفرح نمودن ساعتی از ساعات خانواده های این دیار داشته باشد.

گفتنی است، علاقمندان به تماشای تئاتر ریما می توانند تا ۲۷ تیرماه جاری در پلاتوی لاریانِ تالار آفتاب این نمایش را مشاهده کنند.

لازم به ذکر نمایش ریما به عنوان تنها نماینده کلانشهر اهواز در اولین جشنواره استانی کمدی و طنز پیچک منطقه آزاد اروند شرکت خواهد کرد به امید درخشش و موفقیت تمامی عوامل پر تلاش این گروه جوان

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1280262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =