ایرانسل با ارائه فهرستی از نیازمندی‌های خود برای تأمین خدمات و تجهیزات مورد نیاز، در نمایشگاه فرصت‌های ساخت داخل و رونق تولید، شرکت‌های تأمین کننده را شناسایی و با آن‌ها مذاکره می‌کند.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، نمایشگاه «فرصت‌های ساخت داخل و رونق تولید» از 27 تا 30 تیرماه در محل سالن 18 نمایشگاه بین المللی تهران از ساعت 10 صبح تا 18 برگزار می‌شود. در این نمایشگاه ایرانسل نیازمندی‌های خود را به شرکت‌هایی که توانایی تأمین آن‌ها را داشته باشد، ارائه می‌کند.

حوزه‌های فعالیتی که ایرانسل قصد دارد در این نمایشگاه به شناسایی تأمین کنندگان مورد نیاز دست پیدا کند، حوزه‌های فعالیتی نظیر شرکت‌های سازنده تجهیزات مراکز سوئیچ و دیتا سنتر، تجهیزات شبکه، انتقال، پسیو، فیبر و متعلقات آن، خدمات طراحی، نرم‌افزارها، ساخت ‌سایت‌های مخابراتی و ... است.

نمایشگاه فرصت‌های ساخت داخل و رونق تولید، نمایشگاهی است که در آن بازیگران صنایع حضور پیدا خواهند کرد تا نیازمندی‌های خود را برای شرکت‌ها و مجموعه‌هایی که توانایی ساخت، تولید یا تجهیز این نیازها را دارند، ارائه کنند.

نمایشگاه فرصت‌های ساخت داخل و رونق تولید، با هدف رونق تولید و داخلی سازی نیازهای صنایع کشور، توسط سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران برگزار می‌شود. در بخش تله کام، سندیکای صنعت مخابرات ایران مدیریت حضور شرکت‌ها را به عهده داشته است.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1280697

برچسب‌ها