اختلاف ساعت کاری پردیس سینمایی باغ کتاب با دیگر بخش های این مجموعه شب گذشته (سه شنبه) به درگیری مخاطبان سینما با کارکنان حراست انجامید.

به گزارش خبرآنلاین؛ چند روزی است که اختلاف ساعت کاری پردیس سینمایی باغ کتاب با دیگر بخش‌های این مجموعه برای مخاطبان سینما دردسرساز شده است.

سانس پایانی پردیس سینمایی باغ کتاب راس ساعت 23:59 آغاز به کار می کند در حالیکه چراغ ها، پله ها و درهای برقی این مجموعه پیش از پایان بخش آخرین سانس سینماها به کل خاموش می‌شود و موجبات نارضایتی مخاطبان را فراهم می کند.

این اتفاق در شب گذشته (سه شنبه شب) که به دلیل نیم بها بودن قیمت بلیط، سالن ها حجم زیادی از مخاطب را به خود می بینند، موجب درگیری مردم با کارکنان حراست و ورود پلیس برای حل و فصل ماجرا شد.

باغ کتاب تهران و پردیس سینمایی آن توسط دو نفر اداره می‌شود که اختلاف نظرات فی ما بین موجب این اتفاق شده است.

6161

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1280767

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
    9 1
    حراست باغ کتاب بعضا برخوردهای بدی داره با مردم.
  • بیات بی قید IR ۲۳:۱۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
    13 1
    اگه سود سینما هم مثل سود بستنی فروشی وسط سالن یا کافه ها تو جیب مدیر باغ کتاب میرفت مشکلی وجود نداشت ولی حالا دربها رو میبنده برقها رو هم خاموش میکنه چون مساله شخصی است
  • محمد IR ۲۱:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۷
    4 0
    چون سود سینما نمیره تو جیب باغ کتاب اینجوری رفتار میکنن.لج کردن با سینما
  • مریم IR ۲۰:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۱
    3 0
    چقدر بده رفتار باغ کتاب و حراست.ما از سالن سینما اومدیم بیرون نمیزاشتن بریم بیرون کل درب هارو بسته بودن زندانی شده بودیم.برق هارو هم خاموش کرده بودن.مثل اینکه با سینما مشکل دارن اینکارا رو دارن میکنن.واقعا زشته این کار شهرداری و باغ کتاب