جهش خیره کننده ارزش برند هواوی و کسب رتبه هفتم ارزشمندترین برندهای جهانی

جایگاه‌های اول تا پنجم به ترتیب در اختیار برندهای آمریکایی آمازون، اپل، گوگل، مایکروسافت و فیسبوک قرار دارند و در رده ششم نیز سامسونگ قرار گرفته و البته تنها شرکتی است که رشد منفی داشته‌است. ضمنا در این رتبه‌بندی برند هواوی با کسب رده هفتم، جهشی خیره کننده با افزایش 63.7 درصدی در میزان ارزش برند به دست آورده است.

به تازگی موسسه بریتانیایی Brand Finance که در زمینه رتبه‌بندی برندهای برتر فعالیت می‌کند با توجه به وضعیت شرکت‌های بزرگ در سال 2019 اقدام به تنظیم لیستی کرده که در آن 100 برند معتبر و با ارزش دنیا اعلام شده‌اند.

هواوی در سال‌های گذشته جهش قابل توجهی در حوزه فناوری‌های مخابراتی و هوشمند داشته و این رشد گسترده باعث توجه بیشتر مشتریان و شریک‌های تجاری به این شرکت شده است. طبق آخرین آمار موسسه ارزشیابی برند بریتانیایی، اکنون هواوی در جایگاه هفتم در میان 100 برند معتبر و با ارزش دنیا قرار دارد.

در این رتبه‌بندی برند Huawei با کسب رده هفتم، دومین برند معتبر آسیایی است و جهشی خیره کننده با افزایش 63.7 درصدی در میزان ارزش برند به خود دیده است.

جایگاه‌های اول تا پنجم به ترتیب در اختیار برندهای آمریکایی آمازون، اپل، گوگل، مایکروسافت و فیسبوک قرار دارند و در رده ششم نیز سامسونگ قرار گرفته و البته تنها شرکتی است که رشد منفی داشته‌است.

بعد از هواوی سه برند چینی دیگر یعنی WeChat، Tencent و Taobao قرار گرفته‌اند و با احتساب آنها می‌توان گفت 5 شرکت آمریکایی و 5 شرکت آسیایی که 4 مورد از آنها اصالت چینی دارند در 10 رتبه برتر این رده‌بندی قرار می‌گیرند.

رشد استفاده از فناوری‌های بر پایه هوش مصنوعی از یک سو و تولید محصولاتی که نشان از قدرت هواوی در مهندسی صنایع پیشرفته و استفاده از فناوری‌های جدید دارد از سوی دیگر، باعث شده که میزان اعتبار برند هواوی در سال‌های گذشته به نحوی چشمگیر افزایش پیدا کند.

هواوی در زمان حاضر در حوزه گوشی‌های هوشمند رتبه دوم پرفروش‌ترین‌ها را در اختیار دارد. محصولات اخیر سری Huawei P30 در همه ابعاد دارای ویژگی‌های پیشرفته‌ای هستند که ترکیب هوش مصنوعی با طراحی زیبا و استفاده از تکنیک‌های خلاقانه برای آفرینش آنچه کاربران به دنبالش هستند باعث شده تا این شرکت بتواند به فروش بالایی در این حوزه دست پیدا کرده و رشد خود را تکمیل کند.

در کنار این محصولات، پیشرفت گسترده هواوی در حوزه مخابرات و تولید کلیه پلتفرم‌های فناوری مخابراتی 5G باعث شده تا هواوی راهکاری کامل از همه نیازمندی‌های زیرساختی تا محصول سمت کاربر (گوشی هوشمند Huawei Mate 20 X 5G) را در سبد محصولات خود داشته باشد و بتوان تنها با استفاده از  محصولات این شرکت سایت‌های 5G را به طور کامل راه‌اندازی کرد.

بخش دیگری از محصولاتی که هواوی را به یک شرکت پیشرفته و با رشد سریع در میان دیگر شرکت‌های فعال در حوزه فناوری بدل کرده، استفاده بهینه و موثر از هوش مصنوعی در تولیدات شرکت است. این شرکت تلاش می‌کند از هوش مصنوعی در اکثر محصولات خود از میان‌رده و ارزان‌قیمت گرفته تا پرچمدار استفاده کند.

در انتها باید به این مورد اشاره کنیم که مسئولان هواوی در دوره اخیر بارها بر این موضوع تأکید کرده‌اند که این تنها شروع کار است و هواوی می‌تواند در سال‌های آینده رشد چشمگیر خود را همچنان ادامه دهد تا جایگاهی به مراتب بالاتری را در تمام زمینه‌های فعالیت فناوری به دست بیاورد.

۲۱۲۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1281327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =