پایان ناکامی ژرمن‌ها مقابل رئال مادرید

بامداد امروز و در چارچوب دیدارهای پیش‌فصل، بایرن مونیخ موفق شد رئال مادرید را در دیداری برتر شکست دهد. این مسابقه از سری مسابقات اینترنشنال چمپیونزلیگ بود و محل برگزاری این مسابقه هم در آمریک. رئال مادرید پس از چند سال پیروزی مقابل بایرن مونیخ و تحمیل شکست‌های پی‌درپی به این تیم، دیشب مقابل این تیم شکست خورد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛این دو تیم بامداد امروز در ورزشگاه هیوستون تگزاس به مصاف هم رفتند و این بایرن بود که با سه گل تولیسو، مولر و گنابری موفق شد برابر تک گل رودریگو مقابل رئال پیروز شود. این دو تیم در چند سال گذشته تقابل‌های زیادی در چارچوب لیگ قهرمانان با یکدیگر داشتند که بیشتر آنها به سود رئال مادرید بوده است.مونیخی ها بعد از سال 2012  که در ضربات پنالتی موفق به شکست رئال مادرید شدند، برای چشیدن طعم پیروزی مقابل رئال مادرید تا بامداد امروز صبر کردند و دست آخر در دیداری دوستانه موفق به شکست این تیم شدند. بایرنی‌ها در این سال‌ها با نتایج سنگین چهار بر صفر، چهار بر دو مقابل رئال مادرید شکست خوردند و این پیروزی از لحاظ روحی و روانی کمک زیادی به قهرمان مطلق آلمان کرد.

باید دید بایرنی‌ها با روحیه‌ای که از پیروزی مقابل رئال مادرید کسب کردند، می‌توانند در دیدارهای رسمی هم برای این تیم دردسرساز شوند یا در این دیدارها هنوز هم مقابل غول مادریدی ناکام هستند؟

255 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1281807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =