نماینده مجلس: مسائل چهارمحال و بختیاری در دیدار با معاون اول رئیس جمهوری پیگیری شد

ایرنا نوشت : نماینده مردم شهرستان های اردل، فارسان ، کوهرنگ ، کیار و دهستان دستگرد در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مسائل چهارمحال و بختیاری در دیدار با معاون اول رئیس جمهوری بررسی و پیگیری شد.

علی کاظمی باباحیدری افزود : در دیدار روز شنبه خود با اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری ، از وی دعوت شد تا به چهارمحال و بختیاری سفر کند.

وی تصریح کرد: معاون رئیس جمهوری موافقت کرد که در آینده به چهارمحال و بختیاری سفر  و در جلسه اقتصاد مقاومتی این استان شرکت کند و از نزدیک طرحهای در دست ساخت این استان را بررسی کند.

به گفته وی، در این دیدار در خصوص مساله نرخ بیکاری در چهارمحال و بختیاری ، توسعه زیرساخت ها ، مساله اجرایی شدن راه آهن استان به عنوان یکی از نیازهای اساسی و اصلی بحث و گفت وگو شد.

 نماینده مردم شهرستان های اردل، فارسان ، کوهرنگ ، کیار و دهستان دستگرد در مجلس شورای اسلامی  گفت : در این دیدار در خصوص اختصاص اعتبار برای طرحهای کشاورزی و سد باباحیدر نیز با معاون اول رئیس جمهوری گفت و گو شد و پیشنهاد شد برای بهره برداری از سد باباحیدر اعتبارات لازم تا پایان امسال اختصاص یابد.

کاظمی باباحیدری افزود : در این دیدار نسبت به تسهیل در اختصاص اعتبار به تونل های مسیر شهرکرد - بازفت - مسجد سلیمان نیز پیشنهادهای خوبی به معاون اول ارائه شد و وی نیز موافقت کرد این مساله را پیگیری کند.

وی گفت : با توجه به اینکه محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه به عنوان عضو هیات دولت در ستا اقتصاد مقاومتی چهارمحال و بختیاری انتخاب شده است ، از وجود وی به عنوان یک ظرفیت مهم برای استان باید بهره گرفت.

رئیس فراکسیون نفت و انرژی مجلس شورای اسلامی گردشگری چهارمحال و بختیاری را یکی دیگر از محورهای گفت و گوی خود با جهانگیری عنوان کرد و گفت : در این دیدار از معاون اول درخواست اراضی که ۴۰ سال است برای طرحهای گردشگری در منطقه کوهرنگ اختصاص یافته است، تعیین تکلیف شود.

گفتنی است ، یشتر نیز در آبانماه سال ۹۵ معاون اول رئیس جمهوری به چهارمحال و بختیاری سفر کرده بود.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1281818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =