معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در کافه خبر پاسخگوی سئوالات شهروندان

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران به زودی در کافه خبر حضور پیدا می‌کند. کاربران خبرگزاری خبرآنلاین می‌توانند سئوالات خود را از او بپرسند.

به گزارش خبرآنلاین، پس از انتشار فراخوان نظرسنجی از مردم درباره طرح ترافیک جدید، تعداد بسیار زیادی از نظرهای شهروندان در این باره به خبرگزاری خبرآنلاین رسید.

واقعیت این است که واکنش گسترده مخاطبان خبرآنلاین به طرح ترافیک جدید آنقدر گسترده بود که محسن پورسیدآقایی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران دعوت خبرآنلاین برای حضور در کافه خبر و پاسخگویی به سئوالات و ابهامات شهروندان را پذیرفت.

به همین جهت، روز چهارشنبه دوم مردادماه ۱۳۹۸، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با حضور در کافه خبر، پاسخگوی شهروندان درباره مباحث مربوط به ترافیک به خصوص تغییرات اخیر طرح ترافیک خواهد بود. کاربرانی که علاقمند به طرح سئوالات خود درباره مباحث مربوط به طرح ترافیک در این کافه خبر هستند، ذیل همین مطلب، سئوالات خود را مطرح کنند.

همچنین کافه خبر چهارشنبه آینده به صورت زنده از شبکه های اجتماعی وابسته به خبرآنلاین پخش خواهد شد.

۲۳۵۲۳۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1281998

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مریم IR ۲۰:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۳۰
    0 0
    چرا در برخی مناطق به ویژه حاشیه شهر فاصله ای ایستگاههای اتوبوس و بی ار تی بسیار زیاد است؟ به همین دلیل عملا امکان استفاده از آنها برای بخشی از مردم به خصوص سالمندان وجود ندارد. وقتی در محل یک ایستگاه اتوبوس مشکلی وجود دارد چرا به جای حل آن مشکل ایستگاه را حذف میکنید؟ در محل زندگی خود بارها شاهد این موضوع بوده ام.