شناسایی ۱۸ پروژه خدمات الکترونیک تامین اجتماعی با رایتل

مدیرکل فناوری اطلاعات سازمان تامین اجتماعی از شناسایی ۱۸پروژه خدمات الکترونیک این سازمان با شرکت رایتل خبر داد و گفت: یکی از مهم‌ترین این پروژه ها قرار گرفتن شبکه زیرساختی کلیه مراکز درمانی و بیمه‌ای سازمان تامین اجتماعی بر بستر رایتل خواهد بود.

علی معیری  با اشاره به دستاوردهای سازمان تامین اجتماعی در حوزه خدمات الکترونیک گفت: ما چند سرویس را برای بازنشستگان و مستمری‌بگیران محترم راه‌اندازی کردیم. از جمله بحث فیش بازنشستگان و مستمری بگیران است که مطالبه ۳ میلیون مستمری‌بگیر بود. ما فیش بازنشستگان را در سامانه غیرحضوری سازمان قرار دادیم و هم بر روی یواس‌اس‌دی با شماره ستاره ۱۴۲ مربع که البته شماره رایتل آن ساره ۱۴۲۰ مربع است. با راه‌اندازی کامل این سامانه، شاهد کاهش میلیونی بازنشستگان و مستمری‌بگیران به سازمان خواهیم بود.

معیری ادامه داد: هم چنین ازجمله طرح‌های دیگری که برای مستمری‌بگیران داریم ایجاد باشگاه مشتریان و شبکه وفاداری است که در آنجا داریم برای مستمری‌بگیران امکان خرید اقساطی و اعتباری را فراهم می‌کنیم. به این شکل که با همکاری با شرکت رایتل و بانک رفاه با تامین کنندگان مختلف قرارداد منعقد شده است. در فاز نخست مستمری بگیران سازمان می‌توانند به مراکز مورد قرارداد مراجعه کنند و علاوه بر استفاده ار تخفیفات می‌توانند به صورت اعتباری هم خرید داشته باشند.

مدیرکل فناوری اطلاعات سازمان تامین اجتماعی با اشاره به اقدامات موثر شرکت رایتل در ارائه خدمات الکترونیک به بازنشستگان گفت: ما حدود ۱۸ پروژه در بخش خدمات الکترونیک را با شرکت رایتل شناسایی کردیم. یکی از مهم‌ترین مواردی که با شرکت رایتل در حال اجرا هستیم بحث شبکه ای‌پی‌ان است که بر این اساس شبکه زیرساختی کلیه مراکز درمانی و بیمه‌ای سازمان تامین اجتماعی بر بستر رایتل قرار خواهد گرفت.

وی افزود: همچنین با شرکت رایتل موضوع امضای دیجیتال را داریم که بحث بسیار مهمی است و ما توانستیم با همکاری در خور تشکر شرکت رایتل این کار را انجام بدهیم و نسخه‌های پزشکی الکترونیک را اجرایی کنیم. با شرکت رایتل در این راستا دو اقدام را انجام دادیم. یکی این که نسخه‌های پزشکی را بر روی موبایل آوردیم. در واقع نرم‌افزار موبایلی هست که امکان درج نسخه بر روی آن برای پزشکان فراهم شده است و نسخه‌های پزشکی بر روی موبایل صادر می‌شود. دیگر این که این نسخه‌ها امضای دیجیتال می‌شود و بحث انکار ناپذیری، پوشش داده می‌شود و بلافاصله این نسخه‌ها برای داروخانه‌ها ارسال می‌شود و بیمار می‌تواند بدون لزوم داشتن نسخه‌های کاغذی به داروخانه مراجعه کند و تمام این خدمات با همکاری شرکت رایتل و بر بستر خدمات این شرکت ارائه می‌شود.

معیری خاطر نشان کرد: از دیگر موارد همکاری ما با شرکت رایتل که به منجر به ارائه خدمات الکترونیک به بازنشستگان شده، ارائه یک سامانه آموزشی است. افرادی که از سیمکارت رایتل استفاده می‌کنند، می‌توانند محتواهای آموزشی را به صورت رایگان و بدون مصرف اینترنت در اختیار داشته باشند. همچنین در بحث نسخه‌های الکترونیک، با توجه به ضرورت آموزش‌هایی که باید به پزشکان و داروخانه‌ها داده می‌شد همه بر همین بستر قرار دارد و به وسیله سامانه‌ای که توسط رایتل تهیه شده، به صورت رایگان ارائه می‌شود.

۲۱۲۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1282601

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =