۰ نفر
۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۹
ساماندهی ایستگاه‌های اتوبوس کرج

معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری کرج گفت: ساماندهی ایستگاه‌های اتوبوس با اجرای طرح بازنگری و مهندسی خطوط اتوبوسرانی انجام می شود.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی  پایگاه خبری کرج امروز، محمدرضا احمدی نژاد در جلسه بررسی و ساماندهی ایستگاه‎های اتوبوس اظهار کرد: پوشش نامناسب کانال‎ها، اشکالات نصب سازه ایستگاه، فرسودگی سازه، نواقص تابلوها، طراحی نامناسب، مشکلات تردد و دسترسی به ایستگاه از جمله مشکلات موجود در ایستگاه‌های اتوبوس کرج به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه طراحی و نصب تابلوی راهنمای خطوط در ایستگاه‎های اتوبوس مساله مهمی است که لازم است با دقت بیشتری مورد توجه قرار گیرد، افزود: در نظر داریم در کنار ساماندهی ایستگاه‌های اتوبوس، طراحی و نصب نقشه خطوط اتوبوس‎رانی نیز انجام شود تا شهروندان با سهولت و آرامش بیشتری نسبت به استفاده از وسایل نقلیه همگانی اقدام کنند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج با تاکید بر اینکه جانمایی ایستگاه‌های اتوبوس باید به گونه‌ای باشد که تداخل و مانعی در تردد عابرین پیاده ایجاد نکند، تصریح کرد: در راستای بررسی وضعیت کنونی ایستگاه‌های اتوبوس و ارایه راهکار به منظور رفع مشکلات این بخش باید ظرفیت و طول صف مسافرین در نقاط مختلف شهری مد نظر قرار گیرد تا ایستگاه اتوبوس بر حسب نیاز مناطق، طراحی و جانمایی شود.

به گفته احمدی نژاد؛ تعدد طرح و شکل سازه ایستگاه‌های اتوبوس یکی از معایب مهم در بخش سیما و منظر شهری به شمار می‌رود.

وی یادآور شد: در حال حاضر هزار و ۱۰۰ ایستگاه اتوبوس در کرج وجود دارد که از این تعداد حدود ۲۰۰ ایستگاه بنا به شرایط محیطی و شهری دارای سایه‎بان هستند.

این مسئول خاطرنشان کرد: ساماندهی ایستگاه‌های اتوبوس با اجرای طرح بازنگری و مهندسی خطوط اتوبوسرانی انجام می‌شود.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1282677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • US ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۲
    0 0
    ایستگاه تاکسی در مترو گلشهر کرج بلبشو و بهم ریخته است آن را هم سامان دهید. هر روز مکافات داریم برای سوار شدن در تاکسی.