۱ نفر
۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۰
۸ نمایشگاه‌ تجاری در تبریز گشایش یافت

ایرنا نوشت: ۸ نمایشگاه تجاری در نخستین روز مرداد در محل نمایشگاه‌ های بین‌المللی تبریز گشایش یافت.

این نمایشگاه ها از امروز یکم تا چهارم مرداد از ساعت ۱۶ تا ۲۲ برای بازدید علاقه مندان و متخصصان در سالن های نمایشگاه بین المللی تبریز دایر است.

نمایشگاه بین المللی پوست و چرم و صنعت کیف و کفش با شرکت شرکت های داخلی از استان های آذربایجان شرقی و غربی، تهران، اصفهان، مازندران، خراسان رضوی، زنجان، همدان، قم و البرز و نمایندگی شرکت های خارجی از کشورهای چین، ترکیه، هند، ایتالیا و پاکستان در سالن امیر کبیر دایر است.

در این نمایشگاه انواع ماشین آلات چرمسازی، شیمیایی و رنگ، کفش، کفی و زیره، گرانول و کامپاند، یراق آلات کیف و کفش، انواع ورق های فوم، هدایای تبلیغاتی چرمی، دستگاه های حکاکی، برش لیزر و منسوجات نبافته به نمایش گذاشته شده است.

شانزدهمین نمایشگاه بین المللی آرایشی و بهداشتی، مواد شوینده، پاک کننده و سلولزی همزمان با همایش و کلاس های آموزشی پوست و مو و یازدهمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات و تجهیزات جانبی تولیدات آرایشی و بهداشتی با شرکت استان های آذربایجان شرقی و غربی، تهران، اصفهان، کرمان و زنجان و نمایندگی های کشورهای ترکیه، چین و کره جنوبی در سالن آذربایجان دایر است.

در این نمایشگاه انواع لوازم آرایشی و بهداشتی، محصولات تخصصی و مراقبتی پوست و مو، صندلی های برقی آرایشگاهی، محصولات شوینده، قوطی و تیوپ آلومینیومی، رنگ مو و موم به نمایش گذاشته شده است.

امروز همچنین بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی با شرکت استان های آذربایجان شرقی و غربی، تهران، خراسان رضوی، اصفهان، قم، همدان و سمنان و نمایندگی کشورهای ترکیه، چین و کره جنوبی در سالن پروین اعتصامی افتتاح شد.

در این نمایشگاه انواع لوازم خانگی، فرش ماشینی و دستبافت، محصولات چوبی، انواع بلور و ظروف رومیزی، ظروف آشپزخانه، انواع هود، سینک و اجاق گاز، لوازم صوتی و تصویری، انواع چرخ خیاطی و دستگاه های تصفیه آب خانگی و صنعتی به نمایش گذاشته شده است.

همزمان با این نمایشگاه ها، بیست و سومین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات چاپ و بسته بندی و صنعت چاپ، هجدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت تبلیغات و بازاریابی، بیستمین نمایشگاه بین المللی فرآورده های غذایی، ماشین آلات و صنایع وابسته، سیزدهمین نمایشگاه بین المللی شیرینی و شکلات و ماشین آلات مربوطه و ششمین نمایشگاه بین المللی نوشیدنی ها، مواد اولیه و ماشین آلات در سالن شهریار نمایشگاه بین المللی تبریز دایر است.

در این نمایشگاه ها شرکت های داخلی از استان های آذربایجان شرقی، تهران، اصفهان، همدان و خراسان رضوی و شرکت های خارجی از کشورهای ترکیه، آلمان، فرانسه، چین، کره جنوبی و ژاپن در قالب نمایندگی شرکت دارند.

در این نمایشگاه ها انواع فیلم های پی وی سی، فیلم استرچ، بنر خام و ملزومات چاپ عریض، انواع جت پرینتر، ماشین آلات کارتن سازی، ورق سازی و ملزومات، بسته بندی کاغذ و تولید پاکت، هدایای تبلیغاتی، لفاف های بسته بندی، ملزومات تابلوسازی، دستگاه های قنادی نانوایی، یخچال های صنعتی، تصفیه آب، کاغذ سنگی، صنایع غذایی و لبنی و ظروف یکبار مصرف به نمایش گذاشته شده است.

نمایشگاه بین المللی تبریز دارای ۵۰ هزار متر مربع سالن مسقف است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1282772

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =