توضیحات خداداد درباره دعوا با علی پروین و ماجرای جنجالی بلاژویچ

خداداد عزیزی، امروز عصر در برنامه فرمول یک حاضر شد و درباره درگیری‌های خودش با مربیان تیم ملی، خبرنگاران و تماشاگران توضیحاتی ارائه کرد.

خداداد در ابتدای صحبت‌های خود از اهمیت دادنش به قول و قرارهایش گفت: «یکی از دلایل درگیری‌های من بدقولی‌هاست. من به‌شدت روی قول و قرارم حساس هستنم و همیشه کمی زودتر در محل قرار حاضر هستم و بدقولی را نمی‌پذیرم. حتی شده در بعضی جلسه‌ها به‌خاطر تاخیر مدیران شرکت نکردم و این برای بد تمام شده و به آینده من آسیب زده، اما من برای این موضوع اهمیت قائلم.»

او درباره درگیری‌اش با یک خبرنگار گفت: «آن خبرنگار را من نزدم و خدا زد (می‌خندد)، اما مصاحبه من در آرشیو موجود است و گفتم او فحش بد داد و عده‌ای از دوستانم او را را زدند و بالاخره هر چیزی تاوانی دارد.»

او درباره درگیری‌اش با بلاژویچ گفت: «رضا چلنگر شاهد زنده است و می‌توانید از او سوال کنید. من قبل از شروع مقدماتی جام جهانی 2002 با بلاژویچ رو در رو صحبت کردم و گفتم که من نمی‌توانم که با شما کار کنم، اما ایشان تاکید کردند که من تازه هافبک بازیسازم را پیدا کردم و به تو احتیاج دارم ولی من گفتم اگر کار کنیم، دچار مشکل می‌شویم و ایشان با من دست داد و قضیه تمام شد و من به ‌آنچه بعدها در مطبوعات مطرح شد کاری ندارم.»

او درباره درگیری‌اش با علی پروین گفت: «من رابطه خیلی خوبی با علی‌آقا دارم و ایشان به من لطف دارند و حتی با اینکه در هیچ برنامه‌ای شرکت نمی‌کنند، در قسمت پایانی ستاره‌ساز شرکت کردند، اما درباره درگیری باید بگویم که من بعد از انجام دو بازی مقابل کامرون و اسپارتاک مسکو به اتاق آقای پروین رفتم و به ایشان گفتم که در نوزده ‌سالگی نمی‌توانم با پیوس، مرفاوی، کرمانی و مدیرروستا رقابت کنم و حقم را بگیرم و بگذارید بروم و وقتی بهتر شدم، دعوتم کنید. علی‌آقا ابتدا گفت بمان و تلاش کن، اما وقتی اصرار من را دید منصرف شد.»

او در پایان صحبت‌های گفت: «در فوتبال آلمان هم با کسی درگیری نشدم و در اصلا امکان این وجود ندارد که آن‌جا با کسی درگیر شوی.»

255 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1283167

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • US ۰۸:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
    2 1
    من تا آنجا یادمه همیشه خبر از فحاشی و درگیری های تو بود