استفاده ۷.۶۶۲ کلاس درس در استان لرستان از بخاری‌های نفتی

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان لرستان از استفاده بخاری نفتی در ۷ هزار و ۶۶۲ کلاس درس در استان خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، در جلسه کمیته بحران  که با حضور مهندس محمدرضا حیدری ،معاونین و کارشناسان نوسازی مدارس استان برگزار شد، مدیرکل نوسازی و مدارس لرستان اظهار داشت :  با توجه به استعلاماتی که از شرکت گاز استان و آموزش و پرورشهای مناطق استان گرفته شده بیش از ۱۳ هزار کلاس درس در لرستان وجود دارد که از این تعداد ۷ هزار و ۶۶۲ کلاس درس دارای بخاری نفتی می باشند  .
حیدری با اشاره به اهتمام سازمان نوسازی مدارس کشور و شخص دکتر رخشانی مهر برای ساماندهی وضع موجود اظهار امیدواری کرد: با توجه به اعتبارات موجود انشاالله بتوانیم تا ابتدای سال تحصیلی جدید مدارسی  که مستعد  هستند را مجهز به بخاری گازی کنیم .
 مهندس آقایی چگنی سرناظر تاسیسات نوسازی مدارس در این جلسه ضمن تایید آمار ارائه شده توسط مهندس حیدری افزود : از ۷ هزار و ۶۶۲ کلاس درسی که در سطح استان از بخاری نفتی استفاده می کنند، تعداد ۳ هزار و ۶۳۱ کلاس درس علی رغم نصب علمک گاز در ورودی مدارس همچنان از بخاری نفتی استفاده می کنند و برای یکهزار و ۹۹۷ کلاس درس دیگر حتی علمک گاز هم نصب نشده است.
یکهزار و۹۱۲  کلاس درس نیز از بخاری گازی غیر استاندارد استفاده می کنند
وی گفت : ۱۲۲ کلاس درس که در مناطق صعب العبور واقع شده اند از بخاری هیزمی و یکهزار و۹۱۲ کلاس درس نیز از بخاری گازی غیر استاندارد استفاده می کنند .
در این جلسه مقرر شد با توجه به اعتبار ۸۰ میلیارد ریالی موجود در نوسازی مدارس استان و خرید ۵۴ میلیاردی تجهیزات ، برای ساماندهی به وضع موجود و جایگزین کردن بخاری های گازی در مناطق مستعدی که علمک گاز در آنجا نصب شده است تا شروع سال تحصیلی جدید اقدام شود و 
همچنین برای ۱۲۲ مدرسه ای که در مناطق صعب العبور واقع شده اند و از بخاری هیزمی استفاده می کنند ، مقرر شد بخاری نفتی استاندارد نصب گردد .
46
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1283291

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =