مرعشی به الله‌کرم: نفوذی‌های کارگزاران در انصار حزب‌الله را معرفی کنید

سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی به ادعای حسین‌الله کرم درباره نفوذی برخی اعضای حزب کارگزاران در انصار حزب الله واکنش نشان داد.

به گزارش خبرآنلاین، حسین الله کرم از اعضای انصار حزب‌الله در برنامه تلویزیونی دست خط مدعی شد که برخی از حاشیه‌ها و تندروی‌هایی که در انصار حزب‌الله بوده است از جانب نفوذی‌هایی بوده است که با حزب کارگزاران که بعدها شکل گرفته است رابطه داشته‌اند. او البته اسمی از این نفوذی‌ها به زبان نیاورد.

حسین مرعشی سخنگوی حزب کارگزاران سازندگی اولین واکنشش به این اظهارات حسین الله‌کرم همراه با خنده بود. مرعشی درباره ادعای الله‌کرم به خبرآنلاین گفت: اصلا به کارگزارن می‌آید که در جایی نفوذ کند؟ اصلا به قیافه ما می‌خورد که در جایی نفوذ کنیم؟

او درباره امتناع الله‌کرم از اعلام اسامی این نفوذی‌ها گفت: این افراد نفوذی را به مردم معرفی کنند، خوب است که ما هم آنها را بشناسیم. اصولا به کارگزاران نفوذ نمی‌آید، اما در عین اگر لطف کنند اسامی کسانی که نفوذی بودند را اعلام کنند که حداقل مردم هم از آن آگاه شوند. 

۲۱۷۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1283701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۰۷:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
    0 0
    بابا کرم ....!!!! ایول !! الله کرم ... ایول !!!
  • رضا IR ۰۹:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
    0 0
    خداییش به قیافه تان میاد
  • IR ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
    0 0
    برای افرادیکه حداقل دخالتی در سیاست داشتن، این خبر بسیار کهنه بود! پول های کارگزاران در 30 سال اخیر نقشهای زیادی در سپهر سیاسی کشور داشته؛ آقایون انصار که به لحاظ فکری خیلی پیچیده نیستن و توی دور خوردن توقعی ازشون نیست، اگر قرار به تایید و تکذیب باشه مسائل خیلی بزرگتری هم هست!
  • IR ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
    0 0
    مسئولیت وضعیت فعلی اقتصاد کلان و خرد کشور متوجه تکنوکرات های کارگزارانی است . حالا نفوذ کردن به قیافه شون بیاد و یا نیاد به درد ملت نمی خورد و براشون آب ونان نمی شود .
  • احمدی IR ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
    0 0
    وقتی استاد این اقای الله کرم یعنی زاکانی در مناظره با تاجزاده می گوید حجاریان را اصلاح طلبان ترور کردند ؛ وقایع کوی دانشگاه ؛ قتل های زنجیره ای ،کشته شدن سعید امامی و ...کار اصلا ح طلبان بوده پس نباید نسبت به اظهارات الله کرم خیلی متعجب شد . یقین بدانید که فردا یک نفر۷ دیگر پیدا خواهد شد که بگوید اغاز جنگ ایران وعراق ؛ جنگ نفت کش ها ؛ جنگ یمن وکشته شدن ان خبرنگار سعودی در سفارت عربستان در ترکیه هم کار اصلاح طلبان بوده است .
  • IR ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
    0 0
    یعنی میگید آقای «دکتر »دروغ میگن؟؟