مدیریت شهری اثربخش، موید رشد مشارکت ملی و اقتدار نظام است

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: مدیریت حوزه شهری یکی از اولویت های اصلی و مورد تاکید استاندار محترم است چراکه در خدمت رسانی به شهروندان و رضایتمندی مردم بسیار اهمیت دارد بنابراین نسبت به این حوزه باید اهتمام جدی داشته باشیم.

به گزارش خبرآنلاین به نقل ا زروابط عمومی استاندازری البرز : علی درویش پور در جلسه شورای شهر فردیس افزود: مدیریت شهری بسیار دشوار و فرابخشی است که در تمامی حوزه ها بطور مستقیم با مطالبات شهروندان سروکار دارند.
وی تاکید کرد: مدیریت حوزه شهری یکی از اولویت های اصلی و مورد تاکید استاندار محترم است چراکه در خدمت رسانی به شهروندان و رضایتمندی مردم بسیار اهمیت دارد بنابراین نسبت به این حوزه باید مجدانه اهتمام داشته باشیم.
معاون هماهنگی امور عمرانی عنوان کرد: پروژه چهار خطه کردن راه آهن تهران تبریز در استان البرز با پیگیری های استاندار محترم بطور جد در دستور کار قرار دارد و مسائل این پرژه ملی در اسرع وقت تعیین تکلیف می شود. 
وی در ادامه با اشاره به انتزاع شهرستان فردیس گفت: انتزاع این شهرستان در تقسمات کشوری بطور کامل مشخص شده و در دستور کار قرار دارد. 
درویش پور تاکید کرد: تخصیص عوارض  یک درصدی آلایندگی به شهرداری ها برای درآمدزایی پایدار در حال پیگیری است.
وی ادامه داد: بیمارستان فردیس با پیشرفت فیزیکی ۴۱درصد از جمله پروژه هایی است که ضرورت دارد برای تکمیل آن براساس برنامه زمان بندی شده دستگاه های ذی صلاح همکاری لازم را داشته باشند.
معاون هماهنگی امور عمرانی عنوان کرد: با انسجام و همکاری اعضای محترم شورای شهر و شهردار فردیس به سرعت می توان بر مسائل و مشکلات فائق آمد و شاهد رشد و شکوفایی شهرستان فردیس باشیم.
وی افزود: رونق و توسعه البرز تنها با مشارکت و اتحاد میسر می شود و در این امر مهم باید توجه ویژه شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1284453

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =