امیرسلیمانی: گواردیولا هم نمی‌تواند حواشی پرسپولیس را جمع کند!

خبرورزشی نوشت: بازیگر سینما و تلویزیون گفت: پرسپولیس به غیر از مشکلات مدیریتی که درگیرش است، دچار یکسری حواشی شده که از داخل به تیم ضربه می‌زند.

سپند امیرسلیمانی از جمله بازیگرانی است که به شدت پرسپولیس را دوست دارد و اخبار این تیم را دنبال می‌کند. سپند معتقد است رفتن برانکو از پرسپولیس به غیر از بعد فنی، این تیم را وارد حاشیه کرده و حتی مربی‌ای مثل گواردیولا هم نمی‌تواند حواشی آن را کنترل کند.
* شرایط این روزهای پرسپولیس را چطور می‌بینید؟
به نظرم اوضاع پرسپولیس خوب نیست. رفتن برانکو ضربه بزرگی به تیم قهرمان زد. به غیر از مسائل فنی که برانکو توانایی بالایی در آن داشت و تیمش فوتبال زیبا به همراه نتیجه ارائه می‌داد، مدیریت خوبی روی مسائل بیرونی و حواشی اطراف پرسپولیس داشت و نمی‌گذاشت این حواشی روی تیمش تأثیر منفی بگذارد. از نظر من گواردیولا هم در حال حاضر نمی‌تواند حواشی پرسپولیس را جمع کند. این تیم به غیر از مشکلات مدیریتی که درگیرش است، دچار یکسری حواشی شده که از داخل به تیم ضربه می‌زند. من خیلی به این تیم خوشبین نیستم البته امیدوارم حسم اشتباه باشد.
* در مورد کالدرون چه نظری دارید؟
فعلاً نمی‌شود در مورد عملکرد فنی‌اش نظر داد. کالدرون مثل هندوانه دربسته است. امیدوارم بتواند تیم خوبی آماده بازی‌ها کند و نتایج مناسبی بگیرد.
* وحید امیری و فرشاد احمدزاده هم به پرسپولیس بازگشتند. در حالی که هواداران ابتدا مخالف برگشتن آنها بودند.
وحید بازیکن بسیار خوب و باشخصیتی است و بنده‌خدا آزارش به کسی نمی‌رسد. او حق داشت به خاطر درآمد بیشتر به تیم دیگری برود. در مجموع امیدوارم این بازیکنانی که برگشتند بتوانند به پرسپولیس کمک کنند.
* در مورد جدایی نفراتی مثل سروش، مصلح و شریفی هم صحبت کنید.
این بازیکنان زحمات زیادی برای پرسپولیس کشیدند، ولی نظر سرمربی تیم بود که جدا شوند. من به عنوان یک پرسپولیسی برایشان در ادامه راه آرزوی موفقیت می‌کنم.
* به نظر شما پرسپولیس در چه پست‌هایی نیاز به بازیکن دارد؟
پرسپولیس در همه پست‌ها تقریباً کامل است، ولی در خط حمله قطعاً نیاز به بازیکن دارد، چون فقط علیپور حضور دارد و قطعاً در طول فصل نمی‌شود با یک مهاجم به میدان رفت. حالا امیدوارم این مهاجم خارجی که می‌گویند قرار است بیاید زودتر به تیم ملحق شود تا با سایر بازیکنان هماهنگ شود. البته با توجه به شرایط اقتصادی موجود بعید است بتوانند مهاجم باکیفیتی جذب کنند. فقط امیدوارم مهاجم خارجی که قرار است بیاید، بودیمیر نشود.
* چه تیم‌هایی امسال مدعی قهرمانی هستند؟
به نظرم پرسپولیس و استقلال اوضاع‌شان خوب نیست و به قول معروف صاحب ندارند. شاید هم می‌خواهند بساط قهرمانی در تهران جمع شود. ولی در کل تراکتور و سپاهان شرایط بهتری برای قهرمانی دارند.
* حرف آخر.
فقط امیدوارم وضعیت مدیریت و البته امکانات‌مان در فوتبال درست شود. در سطح ملی همیشه می‌گویند تیم اول آسیا هستیم، ولی به ژاپن می‌بازیم و نمی‌توانیم قهرمان شویم. در سطح باشگاهی می‌گویند باید در آسیا قهرمان شویم در حالی که باید قبول کنیم تیم‌های دیگر قوی‌تر از ما هستند و امکانات بهتری دارند. از قدیم هم هر مدیری که می‌آمد می‌گفت این را افشا می‌کنم، آن را رسوا می‌کنم، ولی هیچ چیزی عوض نشد و وضعیت همچنان مثل سابق است.

255 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1285749

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =