هدیه‌ای برازنده‌ی او که سلامتی را هدیه می‌دهد

جین وست بزرگترین فروشگاه زنجیره‌ای پوشاک در ایران، به مناسب روز گرامیداشت ابوعلی سینا، عالم بزرگ و پزشک ایرانی و همچنین روز پزشک، به پاس قدردانی از زحمات پزشکان گرانقدر و زحمتکش، جشنواره فروش کارت‌های هدیه خود را آغاز کرد تا مشتریان گرامی هدیه روز پزشک را به سادگی تهیه کنند.

در این طرح، کلیه سازمان‌های مرتبط با جامعه‌ی پزشکی از جمله بیمارستان‌ها، مراکز درمانی، مراکز آموزش پزشکی و شرکت‌های تامین‌کننده مواد و تجهیزات پزشکی می‌توانند به مناسبت روز پزشک (یکم شهریور ماه) و قدردانی از دست‌های زحمتکش آن‌ها، می‌توانند از هم‌اکنون کارت هدیه جین وست را در مبالغ دل‌خواه تهیه و  در این روز به پزشکان اهدا نمایند.

یکی از باورها و ارزش‌های جین وست در جهان، تضمین رضایت و اعتماد مشتریان است، به همین منظور این فروشگاه، کارت‌های هدیه‌ی خود را در اختیار مشتریان خود قرار داده است تا علاوه بر رضایت، حق انتخاب را به آنان پیشکش کرده باشد.

ممکن است شما نیز بر سر این دوراهی انتخاب مانده باشید که برای روز پزشک چه هدیه‌ی شایسته‌ای را می‌توانید به آن‌ها تقدیم کنید، اما به نظر می‌رسد با این ابتکار جین‌وست، می‌توانید به شکل محترمانه و شایسته‌ای انتخاب را به آن‌ها هدیه دهید.

علاقه‌مندان می‌توانید علاوه بر بهره‌مندی از تخفیف‌های جین وست و جشنواره‌های میان فصل و پایان فصل، این کارت‌های هدیه روز پزشک را تهیه کنید و به همکاران یا پزشکان محترم هدیه دهید.

این کارت‌های هدیه به مثابه پول نقد بوده و دارندگان آن می‌توانند از تمام گروه‌های کالایی پوشاک مثل: کفش، شلوار، پیراهن، تیشرت، لباس زیر، عینک، لوازم آریشی و بهداشتی، اکسسوری و سایر کالاها به صورت زنانه، مردانه و بچگانه را از تمامی فروشگاه‌های جین‌وست در سراسر ایران به سلیقه و انتخاب خود خریداری کنند.

تاریخ اعتبار کارت هدیه به درخواست و نیاز مشتریان و سازمان‌ها بستگی دارد ولی معمولا اعتبار کارت هدیه تا یک سال خواهد بود. علاقه‌مندان به خرید عمده‌ی کارت‌های هدیه می‌توانید مبلغ دل‌خواه خود را از پنجاه هزار تومان به بالا خریداری کنید و انتخاب خرید را به پزشکان هدیه دهید.

جالب اینکه همکاری‌های سازمانی جین‌وست به فروش کارت‌های هدیه محدود نمی‌شود و همچنین سازمان‌ها و شرکت‌ها می‌توانند علاوه بر درخواست خرید کارت‌های هدیه، لباس فرم در رنگ و سایزهای متفاوت و آرم مورد نظر برای سازمان یا شرکت خود سفارش دهند یا کالای مورد نظر خود را به عنوان هدایای تبلیغاتی از جین وست تهیه کنند.

به منظور کسب اطلاعات بیشتر از این کارت‌های هدیه می‌توانید به وب سایت بانی مد www.banimode.com مراجعه کنید یا با شماره 45183000 داخلی 243 و 246 و شماره موبایل 09120438769 و 09120294589  تماس حاصل فرمایید.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1286392