افتتاح سالن چمن مصنوعی سرپوشیده در اردبیل

اولین سالن چمن مصنوعی سرپوشیده با سرمایه گذاری بخش خصوصی و با اعتباری بالغ بر ۱۷ میلیارد ریال در اردبیل افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از استان اردبیل،  اولین سالن چمن مصنوعی سرپوشیده با سرمایه گذاری بخش خصوصی و با اعتباری بالغ بر ۱۷ میلیارد ریال در اردبیل افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

این سالن چمن مصنوعی سرپوشیده با حضور امام جمعه اردبیل، اعضا شورا شهر و مسئولان ورزشی و فرهنگی شهر اردبیل افتتاح شد.

شهردار اردبیل در این مراسم طی سخنانی به افتتاح های صورت گرفته در شهرداری منطقه دو اردبیل به مناسبت هفته اردبیل اشاره کرد و متذکر شد: طرح های افتتاح شده به این مناسبت در زمینه زیر ساختی و در حوزه های عمرانی، ورزشی، فرهنگی و… بود.

حمید لطف اللهیان با بیان اینکه این هفتمین سالن ورزشی استاندارد افتتاح شده در راستای توسعه زیرساخت های ورزش محلات اردبیل است، ادامه داد: برای ایجاد این زیرساخت ها شهرداری اردبیل تلاش می کند با جذب سرمایه گذار بخش خصوصی در راستای توسعه شهری گام بردارد.

وی با اشاره به نگاه فرهنگی و اجتماعی شهرداری اردبیل در توسعه زیرساخت های ورزشی متذکر شد: براساس برنامه ریزی های صورت گرفته از سوی شورا و شهرداری اردبیل روند احداث سالن های استاندارد محلات در اردبیل تداوم خواهد یافت.

شهردار اردبیل با بیان اینکه در این راستا احداث چهار سالن استاندارد محلات در مناطق مختلف اردبیل در دستور کار قرار گرفته است، تاکید کرد که این سالن ها نیز با سرمایه گذاری کامل بخش خصوصی طی امسال و سال آینده تکمیل و به بهره برداری خواهند رسید.

وی بیان داشت: افتتاح این سالن استاندارد نمونه و الگوی موفقی در همکاری و تعامل نهادی و بخش خصوصی است و ما به تداوم این مهم تاکید داریم.

لطف اللهیان با اشاره به احداث این سالن های در مناطق پنجگانه اردبیل متذکر شد: تلاش شورا و شهرداری اردبیل گسترش ورزش در محلات بویژه در محلات کم برخوردار و حاشیه ای شهر اردبیل است.

وی همچنین با اشاره به تلاش های شهرداری در زمینه توسعه ورزش محلات و ورزش همگانی اضافه کرد: تمرکز بر ورزش قهرمانی و حرفه ای با وجود نهادهای متولی جزو وظایف شهرداری اردبیل نیست.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1286824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =