خود را برای ورود نسل جدید تانک رضوانی آماده کنید

پس از انتشار چندین عکس از مدل جدید تانک رضوانی ۲۰۲۰ در ماه ژوئن، خبرها حاکی از آن است که مدل جدید این SUV تا چند روز آینده وارد بازار می‌شود. برخلاف نسل قبلی این خودرو که برپایه جیپ Wrangler JK بود، گفته می‌شود این خودرو بر اساس جیپ JL خواهد بود و هیچ کدام از قطعات مدل‌های پیشین را به همراه نخواهد داشت.

تصاویر منتشر شده از آن خطوطی را روی کاپوت نشان می‌دهد که ظاهری قدرتمندتر و تهاجمی‌تر به آن بخشیده است. این تانک جدید از موتوری ۶.۲ لیتری سوپرشارژ ۸ سیلندر مانند آنچه که در Dodge Challenger SRT Demon  استفاده شده٬ اما با ۱۶۰ اسب بخار بیشتر از Demon بهره برده است. به گفته رضوانی، این مدل جدید قدرتمندترین SUV تولید شده در بازار خواهد بود. 

همچنین گفته می‌شود که در صورت لزوم یک مدل نظامی از آن همراه با محافظ EMP (موج الکترومغناطیس) با استانداردهای نظامی نیز به بازار ارائه می‌شود. علاوه بر آن رضوانی  قول قابلیت‌های بی‌نظییر آفرودی را به کمک سیستم فاکس و لاستیک‌های مخصوص داده است. 

مدل جدید تانک رضوانی در زمستان امسال وارد بازار می‌شود اما کسانی که تمایل دارند می‌توانند با پرداخت ۲۵۰۰ دلار آن را رزرو کنند. هنوز جزئیات دقیقی از قیمت آن منتشر نشده است اما قیمت مدل قبلی آن از ۱۶۵۰۰۰ دلار برای حالت پایه شروع و تا ۲۹۵۰۰۰ دلار برای مدل X نظامی آن ادامه داشت.

motor۱

۲۱۲۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1287270

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی IR ۱۹:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۹
    4 0
    ما خودمون اماده کنیم ما که پراید نمی تونیم بخریم
  • IR ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۰
    4 0
    ما خودمونو آماده کنیم؟! ما خودمونو برای مدل جدید پراید انشالله آماده خواهیم کرد که ضریب کشتارش از هر تانکی بیشتر خواهد بود!
  • IR ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۰
    5 0
    چرا باید خودمونو آماده کنیم هر وقت پراید زه بغلش برگشت تیتر بزنید خود را برای پراید با زه بغل همرنگ آماده کنید
  • IR ۰۸:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۷
    0 0
    ماآماده ایم علی یارت برو بریم