جمعیت خانواده های زندانیان در کدام مناطق تهران بیشتر است؟

مهر نوشت:مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان، گفت: به منظور حمایت های بیشتر الگوی توزیع جمعیت خانواده های زندانیان در مناطق تهران را بررسی خواهیم کرد.

 او در خصوص توزیع جمعیتی خانواده های زندانیان در مناطق تهران، افزود: برای حمایت های بیشتر آمار زندانیان در مناطق شهرداری تقسیم می شود.

وی از بازدید مناطق مختلف استان تهران خبرداد و گفت: تا کنون از مناطق مختلفی بازدید کردیم و در هر منطقه ۱۶۰-۱۷۰ خانواده شناسایی شدند و در پوشش حمایتی قرار می گیرند.

باقری در خصوص توزیع جمعیت در برخی مناطق تهران، اظهار داشت: بازدید های خود را از مناطق به اصطلاح قرمز آغاز کردیم. تصور ما بر این است که در مناطق ۱۵، ۱۶،۱۹ و۹ جمعیت بیشتر باشد.

مدیر عامل انجمن حمایت زندانیان گفت: مناطق الوده جهت حمایت های بیشتر شناسایی می شوند.

وی از همکاری قابل قبول شهرداری تهران در این رابطه خبرداد و افزود: شهرداری در این راه خوب قدم برداشته است. اما با رغبتی که در انجمن هست  گاها برخی امکانات شهرداری در برخی مناطق مورد استفاده قرار نمی گیرد و اگر اینها را در اختیار خانواده زندانیان قرار بدهند پتانسیلی است که با رقم و ریال قابل مقایسه است. به عنوان مثال حتی در برگزاری برخی جلسات و همایش ها برای خانواده زندانیان باید هزینه گزافی بکنیم ولی اگر شهرداری این فضاها را دراختیار ما قرار بگذارد، گام قابل قبولی است.

باقری ادامه داد: پس از دیدن منطقه به منطقه با شهردار تهران دیدار خواهیم داشت و گزارش کار را ارائه خواهیم داد.

او همچنین از انعقاد تفاهم نامه ای جهت حمایت از خانواده زندانیان با ارگان های مختلف خبر داد و گفت: وقتی تراکم جمعیت شناسایی شود، خدمت رسانی بهتر و بیشتر خواهد شد.

۲۳۴۷۲۳۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1287893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =