قول استاندار کهگیلویه و بویراحمد برای احداث ساختمان خانه مطبوعات؛ رسانه نورچشمی در استان نداریم

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از شروع عملیات اجرایی احداث ساختمان خانه مطبوعات استان تا قبل از روز خبرنگار سال آینده خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از یاسوج,حسین کلانتری در جشن روز خبرنگار از پیگیری بیمه و مسکن خبرنگاران استان خبر داد و اظهار داشت: ما نمی‌خواهیم هیچ رسانه نورچشمی داشته باشیم و همه رسانه‌ها حتی رسانه‌های منتقد مورد احترام ما هستند بنابراین در بحث ارجاع آگهی‌ها به سایت‌های پرمخاطب، ارشاد و خانه مطبوعات باید چارچوب‌ها را تعریف کنند و ما حمایت می‌کنیم.

وی با بیان اینکه هیچ منعی برای حضور خبرنگاران در جلسات نداریم در رابطه با نقد برخی خبرنگاران‌ از روابط عمومی‌های ادارات، افزود: به جد پیگیر هستیم که سند جامع روابط عمومی‌ها را تدوین کنیم که در این سند وظایف روابط‌ عمومی‌ها تفکیک می‌شود.

 استاندار کهگیلویه و بویراحمد در رابطه با بحث استخدام‌های فله‌ای هم گفت: بحث استخدام‌های فله‌ای در شورای تامین مطرح شد و در جلسه‌ای که با سازمان بازرسی داشتیم از آنها خواستیم که هر جا حقی از کسی ضایع شده و تخلفی صورت گرفته طبق قانون برخورد شود.

کلانتری با تاکید بر اینکه نگاه منطقه‌ای در خدمت‌گزاری به مردم جایی ندارد، عنوان کرد: ما خدمتکار حدود ۷۲۰ هزار نفر هستیم چه این افراد در پیچاب باشند چه در دیشموک، چه در زیلایی و چه در سایر نقاط استان باشند.

وی در رابطه با شکایت برخی ادارات از خبرنگاران، گفت: به مناسبت روز خبرنگار، تمام دستگاه‌های اجرایی همه شکایت‌های خود را از خبرنگاران پس بگیرند و مختومه کنند و از خبرنگاران هم می‌خواهیم به گونه‌ای نقد کنند که درگیر این موضوعات نشوند.

بیشتر بخوانید

استان کهگیلویه و بویراحمد ۲۰۰ خبرنگار و ۱۲۱ رسانه دارای مجوز دارد

وعده وزارت کار برای حل مشکل سخت و زیان آوری شغل خبرنگاری

مازندران| قلم خبرنگار در جهت احقاق حقوق مستضعفان نگاشته شود

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: خبرنگار رسالت بالایی دارد و قلمی به دست گرفته که خداوند به آن سوگند خورده بنابراین باید در راه انجام رسالت خدایی که به عهده دارند از هیچکسی نترسند و البته در این راه نگاه بی‌طرفانه را سرلوحه کار خود قرار دهند.

کلانتری با بیان اینکه اگر تراز را معیارهای جمهوری اسلامی بگذاریم بسیاری از مشکلات ما برطرف شده و بسیاری از چالش‌ها را نخواهیم داشت، گفت: ما به نقد نیاز داریم اما نقد باید کارشناسانه و در راستای توسعه استان باشد.

وی با تاکید بر اینکه برای پیشرفت استان و سرعت بخشیدن به چرخ توسعه استان به کمک رسانه‌ها نیاز داریم، ابراز کرد: استاندار خط قرمز نیست، نظام خط قرمز است و از رسانه‌ها می‌خواهیم  برای خط قرمز حرمت قائل باشند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از شروع عملیات اجرایی خانه مطبوعات تا قبل از روز خبرنگار سال آینده خبر داد.

کلانتری به گوشه‌ای از عملکرد استان در حوزه اعتبارات اشاره داشت و بیان کرد: سال گذشته ۷۰ درصد اعتبارات ابلاغی تخصیص یافت و امسال نیز ۱۳۵۰ میلیارد تومان اعتبار عمرانی داریم که تلاش می‌کنیم کارهای بزرگی در استان انجام دهیم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1288455

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =