واکنش توئیتری یک نماینده به ادعای مذاکره ایران و عربستان بر سر حادثه منا

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در توییتر خود نوشت: پس از حادثه حج سال ۹۵ در منا، ظریف شخصا گزارش کاملی از اقدامات وزارت امور خارجه به کمیسیون امنیت ملی مجلس ارائه کرد.

به گزارش خبرآنلاین، مرتضی رکن آبادی برادر شهید غضنفر رکن آبادی از شهدای حادثه منا در برنامه جهان آرا شبکه افق گفته بود: مسئولان ما برای اینکه راه حج باز شود سال گذشته در عربستان امضا دادند و پذیرفتند که مقصر فاجعه منا ایرانی ها بودند.

در همین رابطه علیرضا رحیمی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در توییتر خود نوشت:

پس از حادثه حج سال 95 در منا، دکتر ظریف شخصا گزارش کاملی از اقدامات وزارت امور خارجه به کمیسیون امنیت ملی مجلس ارائه کرد.

وزارت خارجه برای احقاق حقوق شهدای منا همه اقدامات ممکن حقوقی و سیاسی را انجام داده است.

سازمان حج و بعثه مسئول مستقیم مذاکرات و توافقات حج در هر سال هستند.

رحیمی، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس: ‏پس از حادثه منا، ظریف شخصا گزارش کاملی از اقدامات وزارت خارجه ارائه کرد/ سازمان حج و ‎بعثه مسئول مستقیم مذاکرات و توافقات حج در هرسال هستند

27219
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1288878

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسین راد IR ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۱
    0 0
    حادثه منا سال 94 بود نه سال 95
  • IR ۱۹:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۱
    0 0
    متاسفم برای تمام کسانی که بااراجيف خود اذهان مردم رامشوش می سازند.جریان تخريب دولت ازهیچ ابزاری نمیگیرد.یک روز با سریال هالیوودی گاندو که معلوم نیست سناریوی آن در کجا نوشته شده و ساخت برنامه های تخریبی در صداوسیما و بیان هر فردی که بتواند اقتدار نظام در مذاکره را زیر سوال ببرد.این آقای رکن آبادی مستندات خودرادراختيار افکار عمومی قراردارد.برادر فردی بودن حجت نیست.گیرم پدر تو بود فاضل از فضل پدرتوراچه حاصل.باور کنید مردم درک وشعورشان از خیلی از به اصطلاح کارشناسان بیشتر است