پیش‌خور ۷ میلیارد تومانی و واگذاری بلیت‌فروشی/ وضعیت قرمز سرخ‌ها

مهر نوشت: باشگاه پرسپولیس درحالی بلیت فروشی بازیهای تیم فوتبال خود را به یک شرکت واگذار کرده است که در زمان توافق بر سر این موضوع با شرکت دیگری قرارداد همکاری داشته است.

درحالی که نوزدهمین دوره رقابت های فوتبال لیگ برتر قرار است از روز ۳۱ مرداد آغاز شود، واگذاری بلیت فروشی دو تیم استقلال و پرسپولیس یکی از دغدغه های مسئولان این دو باشگاه است.

در این بین باشگاه پرسپولیس طبق قراردادی که از قبل داشت بلیت فروشی دیدارهای خود را تا شهریورماه سال ۹۸ به شرکت مبنا توسعه واگذار کرده بود اما امروز نامه ای به امضا ایرج عرب منتشر شد که به نظر می رسد اوضاع سرخپوشان را بدتر از قبل خواهد کرد. 

در نامه ای که امروز با امضا ایرج عرب منتشر شده خطاب به مهدی تاج تاکید شده است شرکت ریحان فیلم مجری بلیت فروشی این باشگاه خواهد بود. این نامه در حالی روز ۴ تیرماه خطاب به مهدی تاج ارسال شده که باشگاه پرسپولیس تا شهریورماه با شرکت دیگری قرارداد داشته است. 

در این مورد گفته می شود مسئولان باشگاه پرسپولیس به واسطه نیاز مالی که داشته اند مبلغ ۷ میلیارد تومان را از یک مسئول در شرکت ریحان فیلم دریافت کرده اند تا بتوانند خلاء های مالی خود را پر کنند. پرسپولیسی ها در مقابل دریافت این پول وعده داده بودند که بلیت فروشی فصل آینده را به این شرکت بدهند.

با این شرایط به نظر می رسد که شرکتی که تا شهریورماه با پرسپولیس قرارداد دارد، در اندیشه شکایت از این باشگاه خواهد بود.

255 43

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1289248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =