پرداخت بیش از 212 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی در لرستان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: از سال گذشته تا کنون ۲۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات اشتغال روستایی در استان پرداخت شده است.

به گزارش خبرآنلاین لرستان ،علی آشتاب در این رابطه گفت: پیش بینی می شود با بهره برداری از این تعداد طرح زمینه اشتغال ۶ هزار نفر فراهم شود که با توجه به انحراف کمتر از ۱۰ درصدی مصرف تسهیلات، تحقق اشتغال مشخص شده دور از انتظار نیست.

وی با تاکید بر جذب سهم استان از تسهیلات اشتغال و استفاده درست از این اعتبارات بیان کرد: همچنین در این مدت ۱۹ میلیارد تومان وام مشاغل خانگی پرداخت شده که بیش از ۹۰ درصد متقاضیان این تسهیلات زنان بوده اند

کمیته نظارت به طور مستمر برنحوه هزینه کرد تسهیلات اشتغالزایی نظارت می کند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان اظهار داشت: کمیته نظارت به طور مستمر برنحوه هزینه کرد تسهیلات اشتغالزایی نظارت می کند تا به تولید و اشتغال منجر شود در غیر اینصورت چنانچه فردی به تعهدات خود عمل نکند با جرائم و برخوردهای قانونی مواجه خواهد شد.

آشتاب اضافه کرد: در این مدت ۶۸ میلیارد تومان وام ارزان قیمت توسط نهادهای حمایتی در لرستان پرداخت شده است.

وی از پرداخت یارانه دستمزد به واحدهای اقتصادی استان خبرداد و گفت: در این طرح بنگاه‌های اقتصادی فعال که با حفظ اشتغال موجود اقدام به جذب نیروی کار جدید کنند، وزارت تعاون، برای مدت یک سال معادل یک سوم حداقل دستمزد را پرداخت می‌کند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1289404

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =