کلاهبردار به بهانه پیش فروش خودرو سر مردم شیره مالید

میزان نوشت: رئیس کل دادگستری گلستان از دستگیری فردی خبر داد که در قالب پیش فروش خودرو تا کنون دست کم ۲ میلیارد تومان از مردم کلاهبرداری کرده است.

رئیس کل دادگستری گلستان از دستگیری فردی خبر داد که در قالب پیش فروش خودرو تا کنون دست کم ۲ میلیارد تومان از مردم کلاهبرداری کرده است.

هادی هاشمیان گفت: این فرد ادعا کرده بود به واسطه ارتباطاتی که با شرکت‌های خودرو ساز دارد می‌تواند، انواع سواری‌ها را دریافت و بدون این که مشتریان منتظر بمانند و یا در سایت این شرکت‌ها ثبت نام کنند، خودرو به آن‌ها تحویل دهد.

وی افزود: مردم با اعتماد به این فرد مبالغی بین ۵۰ تا ۲۵۰ میلیون تومان برای خرید خودرو به او تحویل دادند، اما وقتی از تحویل خودرو خبری نشد و نتوانستند پولشان را نیز پس بگیرند به دادسرای مرکز استان شکایت کردند.

این مقام ارشد قضایی استان از دستگیری صاحب این شرکت پیش فروش خودرو خبر داد و افزود: تا کنون ۳۰ نفر از این فرد شکایت کرده اند که مجموع مبالغ دریافتی به حدود ۲ میلیارد تومان می‌رسد.

هادی هاشمیان با اشاره به این که با شکایت‌های جدید، احتمال افزایش مبلغ کلاهبرداری وجود دارد گفت: کسانی که به این شیوه از آنان کلاهبرداری شده است به دادسرای عمومی و انقلاب گرگان مراجعه کنند.

به گفته هاشمیان، دفتر این شرکت صوری در مرکز خرید مروارید گرگان بود.

۴۷۲۳۱
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1289742

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =