قلعه‌نویی کدام تیم را دوست دارد؟ در کدام تیم راحت است؟

امیر قلعه‌نویی نسبت به حکم کمیته اخلاق واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ امیر قلعه نویی سرمربی تیم فوتبال سپاهان امروز روی خط برنامه ورزش و مردم شبکه یک رفت و درباره مسائل مختلف صحبت کرد. او در بخشی از صحبت هایش درباره آرای کمیته انضباطی که بعد از بازی با پرسپولیس اعلام شد، گفت: این حکم برای من جای تعجب است. کاش جناب حسن‌زاده هم روی خط بودند. ایشان خودش و خانواده‌آش را جای من و خانواده‌ام بگذارد. صد هزار نفر به من توهین کردند اما من خویشتنداری کردم و سعی کردم اوضاع را آرام کنم و کسی نمی‌تواند منکر این شود. چرا باید یک جلسه محروم شوم و چرا باید 40 میلیون جریمه شوم؟ این جز حب و بغض هیچ چیزی دیگری نیست. قانونی در سال 96 و 97 تصویب شد که قبل از صدور رای کتبا یا شفاها دفاعیات طرف را هم بشنوند اما در هیچ کدام از این احکام دفاعیات ما گرفته نشد. اگر با من حب و بغض دارند بر سر تیمم خالی نکنند. سیاوش یزدانی صحبتی کرد و محروم شد. آیا در مورد بقیه بازیکنان و تیم‌ها این اتفاق افتاد؟‌اگر با قلعه‌نویی حب و بغض دارید چرا بر سر تیمش خالی می‌کنید؟ 

او همچنین در خصوص اخبار مربوط به پیشنهاد سرمربیگری استقلال به خودش گفت: اصلا چنین چیزی نبود. من استقلال را دوست دارم اما اینجا راحت هستم. از مردم خوب اصفهان تشکر می‌کنم. اگر هم پیشنهادی بود یقینا دوست داشتم در سپاهان بمانم چون نهالی که کاشتم را دوست دارم میوه آن را به دست بیاورم.

سرمربی سپاهان در خصوص پیشنهاد تیمش به دو لژیونر ایرانی یعنی امید ابراهیمی و امید نورافکن هم گفت: هر مربی دوست دارد این دو بازیکن باکیفیت را داشته باشد. اگر نهایی شود آن را اعلام می‌کنیم. آیا تیم است که این دو بازیکن را نخواهد؟ هر دو بازیکنان خود من بودند. امید نورافکن را از جوانان به استقلال آوردم. امید ابراهیمی از شهرداری بندرعباس به استقلال آوردم. ما برنامه‌ای دادیم و باشگاه آن را پیگیری می‌کند.

43257

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1290116

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =