حامیان فعال آذربایجان‌شرقی به یاری ایتام می شتابند

ایرنا نوشت: معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان آذربایجان‌شرقی از اجرای طرح ضربتی جذب حامی از مسیر حامیان فعال خبرداد.

یونس فاتح روز شنبه در جمع خبرنگاران در تشریح طرح ضربتی جذب حامی از مسیر حامیان فعال گفت: بر اساس این طرح طی تماس تلفنی با حامیان فعال حوزه اکرام ایتام و محسنین در مناطق تبریز بدنبال جذب حامی خواهیم بود.

وی ایجاد ارتباط چند سویه بین حامیان و امداد و تقدیر از حامیان بر مبنای همکاری مفید و موثر را از جمله اهداف مهم این طرح برشمرد و افزود: در این طرح نامه ضربتی علاوه بر جذب حامی از مبادی حامیان فعال، راهکارهای مفید و موثر جهت مبادله بین حامیان و امداد نیز احصا می شود.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد آذربایجان شرقی گفت: در تماس های حاصل شده با حامیان ضمن ارائه گزارش در خصوص وضعیت فرزندان معنوی آنها، به برخی شبهات پیرامون هزینه کرد صدقات و خدمات امداد نیز پاسخ داده می شود.

وی ضمن تاکید بر اهمیت ارتباط های دوسویه با حامیان فعال افزود: نتایج ضریب نفوذ اجتماعی و نفوذ صنفی نزدیک به دو دهه در اکرام با روش های فعلی که عمدتا فراخوان و دعوت توسط خود امداد انجام شده نشان می دهد که با وجود تجربه و مهارت فنی مجموعه انسانی امداد در جذب حامی به جهت سنگینی و پیچیدگی ماموریت با دامنه وسیع زوایای فرهنگی کار، لازم است در بخش جذب و نگهداشت حامی تغییر استراتژی و روش دهیم.

فاتح تاکید کرد: مناسب ترین و کارآمد ترین و پایدار ترین ایده و روش در جذب حامی، جذب توسط خود حامیان موجود در قالب تعریف مجامع صنفی از حامیان (مثلا تشکیل مجمع حامیان پزشک، مجمع حامیان فرهنگی، مجمع حامیان کارمند و ... ) و سپردن تدریجی ماموریت توسعه و نگهداشت شبکه حامیان از مبادی این مجامع است.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد آذربایجان شرقی خاطر نشان کرد: مردم نیک اندیش می توانند با حضور در دفاتر کمیته امداد در سراسر استان می توانند با شرکت در طرح اکرام ایتام و محسنین، فرزندان معنوی خود را حمایت کنند.

وی افزود: همچنین با شماره گیری کد *۸۸۷۷*۰۴۱*۳# از طریق تلفن همراه کمک های مردمی برای فرزندان ایتام و محسنین جمع آوری می شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1290338

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =