دروغ بزرگ فساد اداری در کردستان جفا در حق مردم است

استاندار کردستان گفت: فساد اداری کردستان یک دروغ بزرگ است و نباید آن را بپذیریم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، بهمن مرادنیا در خصوص مطرح شدن خبر "کردستان رتبه اول فساد اداری" اظهار داشت: منتشر کنندگان این خبر کذب، امروز دروغ بزرگی را به آیت‌الله رییسی نسبت داده‌اند در حالی که واقعیت این است که من مطرح کردم که چنین موضوعی در یکی از رسانه های استان مطرح است و درخواست کردم دستگاه های نظارتی برای روشن شدن موضوع کمک کنند.

وی خاطرنشان کرد: من اگر به مدیران استان اعتماد نداشتم موضوع را مطرح نمی کردم و  اطمینان دارم مدیران کردستان پاک دست هستند.

استاندار کردستان با یادآوری اینکه یکی از خواسته های همیشگی مردم استان، استفاده از فرزندان استان در مناسب مدیریتی بوده، اذعان داشت: این دوستان می خواهند این پیام را بدهند که فرزندان استان، توان مدیریت ندارند و این جفا به مردم کردستان است.

مرادنیا افزود: پشت اینها افرادی هستند که مطالباتی داشته اند و برآورده نشده و دستشان از برخی جاها کوتاه شده و طی این ۲ سال دستشان از رانت و فساد مالی کوتاه شده است.

وی همچنین یادآور شد: من از آقای رییسی خواستم که دستگاه های نظارتی به مردم گزارش دهند و قطعاً این گزارش ها به مردم داده خواهد شد و آنگاه افرادی که دروغ و شایعه پراکنی کرده اند رسوا خواهند شد.

استاندار کردستان با اذعان به اینکه کردستان کمترین آمار جرم را دارد، گفت: امروز اکثر مدیران کردستان از فرزندان استان هستند، آیا این مردمی که به دلایل شرعی حاضر به گرفتن وام نیستند، اهل فساد هستند؟ چرا به مردم تهمت می زنند؟

مرادنیا تاکید کرد: من پیگیری خواهم کرد، و از حیثیت مردم و مدیران استان دفاع خواهم کرد و اینها روزی پای میز محاکمه خواهند آمد چون موضوع شخصی نیست بلکه پای مردم و مدیران استان در میان است.

وی بیان کرد: به عنوان نماینده دولت موظف هستم از حیثیت استان دفاع کنم، از مدیران استان هم می خواهم سکوت نکنند و از حیثیت خود دفاع کنند.

استاندار کردستان تصریح کرد: این افراد نمی خواهند کردستان توسعه پیدا کند، یک روز به بهانه تورم، یک روز به بهانه فساد و هر روز به یک بهانه می خواهند فضای استان را ملتهب کنند.

وی در پایان اضافه کرد: اینها سیاه نمایی است و پشت این سیاه نمایی افرادی هستند که دستشان از جایی کوتاه شده و می خواهند اینگونه قهرمان شوند اما به قیمت نابودی استان تمام می شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1290688

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =