وجود ۸۵۰ پست بلاتصدی پرستاری در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد

معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری گفت: حدود یکهزار و ۳۴۳ پست بلاتصدی کادر پرستاری شامل گروه های هوشبری، بهیار، اتاق عمل و ... و حدود ۸۵۰ پست بلاتصدی پرستاری در دانشگاه وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری به نقل از وب دا،دکترعلی ضامن صالحی فرددر اولین جشنواره ایمنی بیمار در این دانشگاه افزود: برای جذب این نیروها نیازمند مجوز استخدام و تامین بودجه لازم هستیم.
وی، تعداد نیروهای طرحی و پیام آور دانشگاه را یکهزار و ۱۰۰ نفر اعلام و افزود: با توجه به ابلاغ وزارت مبنی بر ممنوعیت تمدید قرار داد همکاری نیروهای طرحی و خروج ۴۰۰ نیروی پرستاری دانشگاه، به زودی این دانشگاه با مشکل مواجه خواهد شد.
دکتر صالحی فرد در ادامه خواستار پیگیری این موضوع از سوی دکتر حضرتی معاون مراقبت های پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شد و افزود: مطالبات پرسنلی تمام نیروها از دیگر مشکلات دانشگاه است.
به گفته وی، اضافه کار و کارانه پرسنل این دانشگاه به مدت یکسال و سایر حقوق آنها از جمله حق لباس، ایاب و ذهاب آنها برای طولانی مدت به تعویق افتاده است و همچنان دانشگاه با مشکل تخصیص اعتبار مواجه است و نیروهای کادر پرستاری از جمله نیروهایی هستند که علی رغم به تعویق افتادن مطالباتشان همچنان با میل و رغبت به بیماران خدمت ارائه می نمایند.
گفتنی است، اولین جشنواره ایمنی بیمار در بیست و هفتمین روز از مردادماه ۹۸ در دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد برگزار شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1290999

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =