۰ نفر
۲۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۲

انتخاب نوشت: سازمان مبارزه با انحصارگری روسیه به دلیل آنچه صدای بیش از حد ضرب آهنگ برنامه خبری شبکه تلویزیونی سی.ان.ان آمریکا این شبکه را سه هزار دلار جریمه کرد

براساس اعلام روز سه شنبه این سازمان مستقر در مسکو، حد نصاب تعیین شده برای صدای ضرب آهنگ برنامه ها نمی تواند بیش از ۱.۵ دسی بل باشد حال آنکه صدای شبکه سی.ان.ان در زمان نشان دادن لوگوی این شبکه تا ۹.۶ دسی بل رسیده است.

گفتنی است شبکه های تلویزیونی جهان از ضرب آهنگ های مخصوصی در هنگام پخش اخبار استفاده می کنند تا علاوه بر افزایش دقت مخاطبان، توجه آنها را به برنامه ها و اخبار مهم جلب کنند.

روسیه سی.ان.ان را به دلیل صدای بلند ضرب آهنگ آن جریمه کرد

این مساله هم اکنون به رقابتی سخت بین شبکه ها تبدیل شده است و شبکه های خبری جهان برای پیشی گرفتن از یکدیگر در جذب مخاطب هزینه های هنگفتی به موسیقی دانان برای ساخت ضرب آهنگ های انحصاری می دهند.

گفتنی است، روسیه سال گذشته نیز رادیو آزادی را که در این کشور فعال است، به پرداخت جریمه نقدی محکوم کرد.اگر چه جریمه تعیین شده، نسبت به بودجه و توان سی.ان.ان رقم ناچیزی است اما این شبکه خبری را مجبور به رعایت قوانین کار رسانه ای در روسیه می کند.
روس ها پس از برخورد آمریکایی ها و انگلیسی ها با خبرنگاران راشاتودی و اسپوتنیک مستقر در این کشورها به دلیل انتشار خبرهایی برخلاف میل میزبان، در اقدامی متقابل هر روز کار را برای رسانه های آمریکایی و انگلیسی در این کشور سختر می کنند با این وجود به آنها اجازه کار در روسیه همچنان داده می شود.

2323
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1291559

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =