«پیراهن بی‌درز مریم» نقد و بررسی می‌شود

رمان «پیراهن بی‌درز مریم» نوشته‌ ندا کاووسی‌فر به بهانه‌ انتشار چاپ دوم با حضور احمد ابوالفتحی، حمید بابایی و سهند آدم‌عارف مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد. 

به‌گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، رمان «پیراهن بی‌درز مریم» نوشته‌ ندا کاووسی‌فر، داستان‌نویس ساکن شیراز که به‌تازگی چاپ دوم آن توسط نشر نیماژ به بازار کتاب عرضه شده است، جمعه یکم شهریور ساعت ۱۸:۳۰ با حضور جمعی از اهالی ادبیات و فعالان عرصه‌ فرهنگ و هنر در کافه‌کتاب نیماژ مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد. 

احمد ابوالفتحی و حمید بابایی، دو نویسنده‌ای هستند که به‌عنوان منتقد مهمان در این نشست که هشتمین نشست از سلسله‌جلسات موسوم به «کتاب جمعه‌ نیماژ» است، سخن خواهند گفت و سهند آدم‌عارف به‌عنوان مجری و منتقد حضور دارد. 

همچنین نویسندگان و شاعرانی چون صمد طاهری، منصور علیمرادی، مهدی اشرفی و... از دیگر مهمانان این برنامه هستند.

«پیراهن بی‌درز مریم»، ماجرای دختری به‌نام نیلوفر را روایت می‌کند که در پی آشنا شدن با مردی به‌نام احمد، قدم به‌خانه‌ای در شمال کشور می‌گذارد و آن‌جا با حقایق و عجایبی درباره‌ دختری به‌نام مریم روبرو می‌شود. همزمان رازهایی درباره‌ زندگی نیلوفر، اعضای خانواده‌اش که زمانی در نقش مبارزانی آرمان‌خواه ظاهر شده‌اند و مریم با قصه گره‌ می‌خورند و به‌مرور گشوده می‌شوند. چاپ دوم این رمان با قیمت پشت جلد ۲۴ هزار تومان روانه‌ بازار نشر شده است. 

ندا کاووسی‌فر در کارنامه‌ خود، رمان نوجوان «سه‌ترکه بر دوچرخه، من میمون و پدر» را دارد که برنده‌ جایزه‌ گام اول سال ۸۹ شده است. همچنین مجموعه‌داستان «خواب با چشمان باز» او سال ۱۳۸۸، جایزه‌ هفت‌اقلیم را دریافت کرد. 

۵۷۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1291853

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =