نادر قرایی پیشکسوت کاراته کشور، جهت شرکت در مسابقات جهانی عازم ژاپن شد

نادر قرایی، قهرمان چند دوره کاراته جهان، جهت شرکت در مسابقات جهانی ۲۰۱۹ ژاپن به همراه ۳۰ نفر از اعضاء تیم ملی، عازم توکیو شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از همدان ؛ چهاردهمین دوره مسابقات جهانی شوتوکان کاراته WSKF ۲۰۱۹ از اول شهریور ماه سالجاری در شهر توکیو پایتخت ژاپن برگزار می‌شود.

تیم شوتوکان WSKF ایران در رده‌های سنی مختلف متشکل از بانوان و آقایان با حضور ۳۰ نفر در این مسابقات شرکت می‌کند این تیم روز ۲۹ شهریور از طریق دوحه قطر راهی ژاپن شد.

نادر قرایی که در سالهای ۲۰۱۵ و ۲۰۱۷ توانسته ۴ مدال طلا و نقره از این مسابقات کسب کند به خبرآنلاین گفت: این رقابت ها ۲ سال یکبار برگزار می‌شود و من با تمام توان و تمرینات فشرده روزانه سعی می کنم با قدرت و آمادگی کامل از عنوان قهرمانی ۴ سال گذشته خود دفاع کنم.

وی خاطرنشان کرد: این رقابت‌ها از سری مسابقات مهم بین المللی در رشته کاراته شوتوکان جهانی WSKF به شمار می‌رود.

قرایی افزود: در این رقابت‌ها بهترین‌ نفرات جهان در این سبک حضور دارند و تیم ایران نیز جزو مدعیان قهرمانی به شمار می‌رود.

لازم به یادآوری است، نادر قرایی توانسته تاکنون به جزء کسب مدالهای جهانی، ۲ مدال طلا و یک نقره در مسابقات بین المللی گرجستان، یک طلا در هشتمین دوره مسابقات بین المللی کاپ آزاد ارمنستان و یک طلا و ۲ نقره در مسابقات بین المللی کاپ ایران زمین به دست آورد، وی هم اکنون دارای دان ۸ کاراته سبک شوتوکان جهانی است.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1291910

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =