افتتاح بیش از ۲هزار پروژه دراستان چهارمحال وبختیاری

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت :در دولت یازدهم و دوازدهم تاکنون دو هزار و ۶۲۳ پروژه با اعتباری بالغ بر چهار هزار میلیارد تومان افتتاح و ۴۴۸ پروژه با اعتباری بالغ بر سه هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در استان کلنگ‌زنی شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری  به نقل از روابط عمومی استانداری  ،مجید نظری در تشریح پروژه‌های هفته دولت در استان، اظهار کرد: ۶۸ پروژه با اعتبار ۱۰۹ میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی، ۴۱ پروژه استانی با اعتبار ۳۶ میلیارد تومان و ۱۵۹ پروژه با اعتبار ۷۵ میلیارد تومان از سایر محل‌ها در استان افتتاح و بهره‌برداری می‌شود.

وی افزود: در هفته دولت ۹۵ پروژه با اعتبار ۲۲۳ میلیارد تومان در استان کلنگ‌زنی خواهد شد که از این تعداد ۳۷ پروژه با اعتبار برآورد شده ۱۴۷ میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی، ۱۲ پروژه استانی با اعتبار برآورد شده ۳۲ میلیارد تومان و ۴۶ پروژه با اعتبار برآورد شده ۴۴ میلیارد تومان از سایر محل‌ها است.

نظری گفت: پروژه‌های قابل افتتاح امسال در ۱۲ نوع کاربری بوده که با افتتاح آن‌ها اشتغالزایی ۹۵۳ نفر فراهم می‌شود، همچنین پروژه‌های کلنگ‌زنی در ۹ کاربری مشخص شده که اشتغال مورد انتظار از آن‌ها ۶۷۰ نفر خواهد بود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ادامه داد: پروژه‌های قابل افتتاح و بهره‌برداری امسال هفته دولت در استان توسط ۲۵ دستگاه‌ اجرایی صورت می‌گیرد.

وی تاکید کرد: در دولت یازدهم و دوازدهم تاکنون دو هزار و ۶۲۳ پروژه با اعتباری بالغ بر چهار هزار  میلیارد تومان افتتاح و ۴۴۸ پروژه با اعتباری بالغ بر سه هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در استان کلنگ‌زنی شده است.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1291973

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =