کشف ۳۰ میلیارد ابزار و یراق آلات خارجی قاچاق در استان البرز

ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان در بازرسی از یک انبار در جاده کرج - ملارد، ۳۰ میلیارد ریال انواع ابزار و یراق آلات خارجی قاچاق کشف کردند.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی خبرگزاری پلیس:  سردار "عباسعلی محمدیان" در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با اعلام این خبرگفت: در اجرای مبارزه باقاچاق کالا و ارز، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان البرز در بازدید از انبارهای سطح استان، موفق به شناسایی انبار نگهداری ابزار و یراق آلات خارجی قاچاق در جاده کرج - ملارد شدند .

وی افزود: در استعلام صورت گرفته از سامانه جامع انبارها مشخص شد، کالاهای خارجی بدون هیچ گونه اسناد و مجوزهای گمرکی وارد انبار شده و از آن جا روانه بازار فروش می شوند .

این مقام ارشد انتظامی بیان کرد: در بازرسی از انبار مذکور، ۸۶ هزار و ۲۸۳ عدد انواع ابزار و یراق آلات خارجی و قاچاق کشف و در این رابطه یک نفر دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه بر اساس نظر کارشناسان، ارزش اموال مکشوفه ۳۰ میلیارد ریال برآورد شده است،گفت: طی استعلام کارشناسی از سامانه گمرک، اسناد و مجوزهای ارائه شده از سوی مالک با کالاها مطابقت نداشت؛ در این رابطه پرونده ای تشکیل و مالک کالاها به مراجع قضائی معرفی و لیست کالاها تحویل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان البرز شد.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1293016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =