انتقاد مشاور عالی فرمانده کل سپاه از سفر ظریف به فرانسه

فارس نوشت: مشاور عالی فرمانده کل سپاه گفت: خدا نکند برخی سفرهای سرزده به اجلاس‌های خارجی از روی استیصال و خودباختگی باشد و خدا نکند زانوهای مسئولان ما بلرزد.

سردار غلامحسین غیب‌پرور، مشاورعالی فرمانده کل سپاه پاسداران، صبح امروز در اوّلین جشنواره «کارمند تراز انقلاب اسلامی» که از سوی بسیج وزارتخانه‌ها و ادارات برگزار شد، با تبریک هفته دولت و روز مباهله گفت: انقلاب اسلامی ادامه حرکتی است که در صدر اسلام راه افتاد و حکومت توحیدی را بر مبنای ولایت به جهانیان عرضه کرد.

وی با بیان اینکه در مسیر انقلاب، پستی و بلندی‌های زیادی دیده‌ایم، گفت: زمانی در مقابل این اندیشه، احزاب صدر اسلام ائتلاف کردند و امروز نیز در این چهل سال، احزاب مدرنیته و کانون‌های قدرت و ثروت و دنیای زر و زور و تزویر ائتلاف کردند تا انقلاب کمر راست نکند.

فرمانده سابق بسیج با بیان اینکه ددمنشی‌های دشمن ادامه دارد و در آینده هم ادامه خواهد داشت، اظهار داشت: اگر از ما بپرسند که این دشمنی‌ها تا چه روزی ادامه خواهد داشت، خواهیم گفت تا زمانی که حق در جلوه انقلاب اسلامی به حرکت توفنده خود ادامه می‌دهد.

وی با بیان اینکه نسخه دوران دفاع مقدس به درد امروز ما می‌خورد، تصریح کرد: اگر به این نسخه بی‌توجه باشیم شکست خواهیم خورد و عدم فتح‌الفتوح در انتطار ماست.

فرمانده سابق بسیج ادامه داد: در دفاع مقدّس، حرکتی را آغاز نمی‌کردیم مگر اینکه دشمن را می‌شناختیم و پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های خودی را هم در نظر می‌گرفتیم.

غیب‌پرور با بیان اینکه داشته‌های انقلاب زیاد است و انقلاب بر اساس همین داشته‌ها تا کنون پابرجا بوده، گفت: بی‌تردید بزرگترین نعمت، نعمت ولایت است. چقدر انسان‌های آزاده که در طول قرن‌ها آمدند تا یک روز تحت ولایت، حکومتی را تشکیل دهند اما نشد و امروز، خدا در زمان حیات ما این نعمت را محقق کرده است.

وی با تقدیر از ایستادگی مردم پای اهداف انقلاب گفت: چهل سال است چوب لای چرخ این مردم نجیب می‌گذارند تا نفس راحتی نکشند امّا روز به روز به درخشندگی چهره مردم افزوده می‌شود و برکات انقلاب ناشی از همین پایمردی مردم است.

غیب‌پرور با بیان اینکه جای تاسف است که گاهی رفتارهایی مشاهده می‌شود که بوی خیانت می‌دهد، گفت: دستگاه‌های حاکمیتی در مقابله با فساد وظیفه‌ای دارند و آحاد مردم هم وظایفی دارند.

وی، خودپالایشی را وظیفه دستگاه‌های حاکمیتی دانست و گفت: دولت باید دائما خودپالایشی کند، چرا که وجود یک عنصر فاسد در یک نهاد، تمام فضا را تحت شعاع قرار می‌دهد.

غیب‌پرور ادامه داد: اینکه پهپاد آمریکایی‌ها ساقط می‌شود، نتیجه کار فرزندان این سرزمین است و آن‌ها هستند که در مقابل گردن‌کشی روباه کثیف، مردانه می‌ایستند و قلدری آن‌ها را پاسخ می‌دهند.

مشاور عالی فرمانده کل سپاه ادامه داد: تا زمانی که باور نکنیم که می‌توانیم روی پای خودمام بایستیم و دنیا چیزی به ما نخواهد داد، به‌جایی نخواهیم رسید.

وی با بیان اینکه من قضاوتی درباره حضور یکی از مسئولان کشور در اجلاس جی۷، و بازگشت زودهنگام از آن اجلاس ندارم، گفت: خدا نکند این رفت و آمدها، از روی استیصال و خودباختگی باشد. خدا نکند زانوهای مسولان ما بلرزد.

غیب‌پرور ادامه داد: امروز در جایگاهی هستیم که مورد تحسین جهانیان قرار گرفته‌ایم. چه کسی جرات می‌کرد به آمریکایی‌ها بگوید کلاه شما کج است؟

۲۳۲۱۷۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1293374

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
    0 0
    باز شروع شد . . .
  • IR ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
    0 0
    خود ظریف تیز و کار کشته است . هزاران ترامپ را در جیبش می گذارد. البته انتقاد برای همه مان خوب است.
  • IR ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۰۴
    0 0
    به نظر میرسه در داخل هم سر این موضوع دودستگی وجود داره و دولت خیلی تحت فشاره. وقتی شینزو آبه اومد و رسما ایران رو به اجلاس گروه بیست دعوت کرد، جواب منفی گرفت و حالا ظریف اینطوری میره که در حاشیه اجلاس 7 دیدارهایی داشته باشه. انگار یک سردرگمی هم در بین مسئولان بوجود اومده که نمیدونند چیکار باید بکنند.